Aviseringar
Rensa alla

riktigt äckligtttttttttt :<


Ämnesstartare

Fyfan vad jag är äcklad, buuhuuu :<

Historien börjar med att jag går på bussen som ska ta mig hem. Bussen är PROPPFULL, men nästan längst bak så finns det två tomma platser. Det går 3 framför mig .. när alla når dem tomma platserna stirrar de på sätena .. sedan fortsätter personerna gå rakt fram och sätter sig bredvid någon. Jag blir glad för att jag ville luta mig mot bussfönstret och sova ett tag .. när jag plötsligt ser en jävla använd kondom på ett av säterna :((((( gör som alla andra och går vidare, tränger mig längst bak i bussen. Gubben som sitter bredvid mig blir irriterad .. går till dem tomma platserna ..OCH SÄTTER SIG DÄR KONDOMEN LIGGER!!! Han har inte märkt den!!! GAHHH!!!! Tyckte synd om gubben 🙁 hur fan kunde han inte SE kondomen?! OMGGGGG ångrar att jag inte sa något! Buuuhhh så vidrigt


   
Citera
Ämnesstartare

Usch, jag sitter aldrig ned på bussen. Så vidrigt att sitta på säten där människor svettats, kissat etc.

[sad][sad]


   
SvaraCitera

låter äckligt ?


   
SvaraCitera

[shake][shake]

men sjukt klantigt av hnm.. om alal går förbi tomma säten brukar d betyda ngt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

när jag plötsligt ser en jävla använd kondom på ett av säterna

haha[bigsmile] jobbigt för gubben sen när han upptäcker att han har en använd kondom fastklistrad i arslet[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var ju kanske hans kondom ifrån början[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va d ngt special me the condom???


   
SvaraCitera

hah, najs. skoj att nån har skoj på bussen[bigcheers]


   
SvaraCitera