Aviseringar
Rensa alla

Ringa störningsjouren


kook
 kook
Ämnesstartare

Tja um!

Jag har en fråga till er... Kan man ringa störningsjouren trots att det inte är efter 22? Har en granne som spelar extrem, jävla skitmusik med massor av trumbas typ. HÖÖÖÖGT också......


   
Citera
Ämnesetiketter

gå och gnäll på'n, bara.


   
SvaraCitera

"Vi hanterar störningar under dyngets alla timmar"
- http://www.storningsjouren.se/storningar-dar-du-bor/ansluten

Så ja, om det är såpass störande kan du göra det. Tror det är så att efter 22 så sänks nivån för vad som anses störande eftersom folk sover då.


   
SvaraCitera

det italiticutri ska


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

tog tjuren i hornen...

som ny granne är jag förmodligen hatad......

han sa "såhär mitt på dagen borde man få spela musik" och ja, det håller jag med om, men man behöver inte ha en megabas med ett hammrande ljud ashögt på typ 12h om dagen

har jag rätt?


   
SvaraCitera

ja

sänkte han?


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

glöm:

sänkte han?

lite, men hans musik hörs fortfarande högt, typ sådär så att man kommre att hamna på psyket till slut


   
SvaraCitera

Hade du gnällt om det hade varit annan typ av musik?


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

passaro:

Hade du gnällt om det hade varit annan typ av musik?

Beror på, hör liksom inte musiken utan hör dom hamrande durkarna som är intensiva, pausas, är intensiva, pausas. Typ som om att någon håller på att Hamra på varenda millimeter på väggen 🙂


   
SvaraCitera

Kasta in surströmming i brevinkastet.


   
SvaraCitera

Klart att man ska få ha musik på på dagen men bor man i flerfamiljshus så måste man ju tänka på att man måste ta hänsyn också.
mvh en som borrat i en vägg mitt i natten


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

JAG HATAR MIN JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA GRANNE

har startat krig, ställt min högtalare mot hans vägg (hans står medvetet mot min) och spelar greyhound (bara bas) när han spelar sin sådär hjärinkräktande jobbigt


   
SvaraCitera

döda han


   
SvaraCitera

kook:

JAG HATAR MIN JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA GRANNEhar startat krig, ställt min högtalare mot hans vägg (hans står medvetet mot min) och spelar greyhound (bara bas) när han spelar sin sådär hjärinkräktande jobbigt

😀


   
SvaraCitera

kook:

har startat krig, ställt min högtalare mot hans vägg (hans står medvetet mot min) och spelar greyhound (bara bas) när han spelar sin sådär hjärinkräktande jobbigt

Hahaha, vad söt du är. [love] You go girl!!!


   
SvaraCitera