Aviseringar
Rensa alla

Ringer ni tillbaka?


Dåren:

JAG VISSTERE!

:ppp


   
SvaraCitera

Om jag märker att jag har missat ett samtal efter en minut så kanske jag ringer upp, men har det tagit 5 minuter och människan bara har ringt en gång så var det ändå inte viktigt.


   
SvaraCitera

llooll:

Om ni har 1 missat samtal i mobilen, ringer ni tillbaka till den personen?

"om det är viktigt ringer hon/han upp igen".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Om ni har 1 missat samtal i mobilen, ringer ni tillbaka till den personen?

Det beror på. Är det från någon jag vet vem det är gör jag det oftast. Undantag kan tex vara om jag vet att personen i fråga inte vill något utan bara är intresserad av att prata i största allmänhet väldigt länge.

Är det från ett okänt nummer så kollar jag upp på hitta/eniro vem det är, finns numret inte med där eller jag inte vet vem personen är så ringer jag inte upp, var det något viktigt så räknar jag med att personen i fråga hör av sig på nytt.


   
SvaraCitera

beror såklart på vem som har ringt, men oftast väntar jag tills personen ringer igen.


   
SvaraCitera

Gentlemannen:

Är det från ett okänt nummer så kollar jag upp på hitta/eniro vem det är, finns numret inte med där eller jag inte vet vem personen är så ringer jag inte upp, var det något viktigt så räknar jag med att personen i fråga hör av sig på nytt.

annars beror det på, min mor hade förr en vana att ringa 3-6 ggr om jag inte svarade så då brukade jag ringa henne när jag av en tillfällighet stötte på min mobil.
Min bror ringer jag väl oftast upp även om jag till 99% vet att han inte har något vettigt att säga, resten brukar skicka sms.


   
SvaraCitera

Jag hatar när man missat ett samtal med dolt nummer![n]


   
SvaraCitera

Beror på ifall jag känner personen som har ringt eller inte


   
SvaraCitera

Beror ju på vem som har ringt. Men oftast ringer jag tillbaka, ja.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera

Nej, jag låter personen ringa upp.


   
SvaraCitera

Jag föredrar när folk skickar sms, men visst ringer jag tillbaka. Så länge det inte är min mormor.


   
SvaraCitera
Vision

Säger somo de flesta: Beror på vem som ringt och hur länge sen personen i fråga ringde. Var det några minuter sen ringer jag oftast upp, men om det var över en timme sen skippar jag det oftast, för i såfall var det antagligen tämligen oviktigt. (Det vill säga om personen endast ringt en gång)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Jag hatar när man missat ett samtal med dolt nummer!

Själv så svarar jag i princip aldrig om någon ringer från dolt nummer undantaget när jag väntar mig samtal som troligtvis kommer från dolt.

Är någon angelägen att prata med mig så har de heller ingen anledning att dölja vilka de är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemannen:

Är någon angelägen att prata med mig så har de heller ingen anledning att dölja vilka de är.

Wow du gillar verkligen inte att prata i telefon va?
Värsta hokkuspokkus-språket med förklaringar, teorier och tankar.


   
SvaraCitera