Aviseringar
Rensa alla

RIP Alexander McQueen


Ämnesstartare

skulle jag varit ett troll skulle jag iaf inte varit helt clueless och bott bakom en sten. finns det inga moderatorer på den här sidan alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

lady gaga är knappast en av mina största inspirationer

Det var absolut inte det jag menade. Utan jag menar att (vad jag såg) så började folk inte uppmärksammavem han var förens lady gaga blev känd med hans designs på sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lika hemskt vem som en tar självmord, skitsamma om det är en känd person eller inte.
Hans liv var inte värt mer än andras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag dyrkade den människan. Fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Det var absolut inte det jag menade. Utan jag menar att (vad jag såg) så började folk inte uppmärksammavem han var förens lady gaga blev känd med hans designs på sig.

aha, var iaf inte så jag uppmärksammade honom. dock ser jag inget konstigt med att folk skulle uppmärksamma designern vars plagg bärs av kändisar. det är ju så många blir upptäckta, det är guld värt för dem etc.

isola:

Hans liv var inte värt mer än andras.

isola:

Lika hemskt vem som en tar självmord

objektivt ja. men vem tänker objektivt egentligen? jag tvivlar på att du skulle reagera lika starkt nu i denna sekund när något fattigt barn dör som du skulle om din mamma dog om en vecka. självklart har hans död mer inverkan på mig då han var en stor inspiration än din skulle ha då jag inte har någon direkt koppling till dig.

för övrigt skulle jag visst kalla alex mcqueen allmänbildning. han är en av nutidens mest inflytelserika och uppmärksammade designers.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

det är ju så många blir upptäckta, det är guld värt för dem etc.

Ja sant. Men synd att det krävs kändisar för att deras namn ska blossa upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typisk designer.. talanglös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OH LAWD HAO CUD DIS HAPPEN?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja sant. Men synd att det krävs kändisar för att deras namn ska blossa upp.

håller verkligen med. men stör mig framförallt på hur kändisar börjar ta över modellers jobb mer och mer. det är ju i stort bara vogue som faktiskt använder sig av modeller och inte kändisar som många gör för att lättare sälja lösnummer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

objektivt ja. men vem tänker objektivt egentligen? jag tvivlar på att du skulle reagera lika starkt nu i denna sekund när något fattigt barn dör som du skulle om din mamma dog om en vecka.

Du kan inte jämföra en kändis med en familjemedlem som man älskar och vuxit upp med, är en helt annan sak.
Och ja, jag skulle se det som en större förlust om ett litet barn dog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du kan inte jämföra en kändis med en familjemedlem som man älskar och vuxit upp med, är en helt annan sak.

var inte min poäng, läs igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

men vem tänker objektivt egentligen? jag tvivlar på att du skulle reagera lika starkt nu i denna sekund när något fattigt barn dör som du skulle om din mamma dog om en vecka. självklart har hans död mer inverkan på mig då han var en stor inspiration

Du jämförde en okänd människa med en familjemedlem, samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du jämförde en okänd människa med en familjemedlem, samma sak.

jag jämförde ngn man har en koppling till med ngn som man inte har en koppling till. återigen, läs igen


   
SvaraCitera