Aviseringar
Rensa alla

Rip Avicii


Ämnesstartare

Avicii har avlidit Gråter Kommer sakna han så jävla mycket... Han gjorde så himla bra musik, 


   
Citera

yeah lider med 🙁


   
SvaraCitera

Skulle precis skriva att det inte är okej att skämta om sådantGråter Fan va sorligt, han var så duktig!


   
SvaraCitera

¯\_(ツ)_/¯


   
SvaraCitera

Trist eller snarare otroligt tråkigt. Tror aldrig svenskarna förstod hur stor han var internationellt.  Gråter

Undrar om vi kommer att få reda på vad dödsorsaken är?

R.I.P.  Gråter


   
SvaraCitera

stoner:
Trist eller snarare otroligt tråkigt. Tror aldrig svenskarna förstod hur stor han var internationellt.  Gråter

Undrar om vi kommer att få reda på vad dödsorsaken är?

R.I.P.  Gråter

tidigare i år hade han en operation och tog bort både gallblåsan och blindtarmen, någonting efter det kan ha hänt som gjorde att han kollapsade


   
SvaraCitera

CitronSaft:
Skulle precis skriva att det inte är okej att skämta om sådantGråter Fan va sorligt, han var så duktig!

skämta om vad? om du menade mig :p


   
SvaraCitera

stoner: Undrar om vi kommer att få reda på vad dödsorsaken är?

Som Ford sade så hade han opererat gallblåsan pga. bukspottkörtelcancer. (Vilken i sig troligtvis förorsakades av tungt drickande, när han var aktiv som mest.)

Lyssnade inte själv på Avicii särskilt mycket. Men tråkigt med en så tidig bortgång trots allt. 
RIP


   
SvaraCitera

vincebruh:

skämta om vad? om du menade mig :p

Syftade på tråd startaren, trodde att han skämtade och tänkte skriva att det inte var kul. Men sökte på Avicii och insåg att det var sant sorligt nog.


   
SvaraCitera

Jävlar alltså, så ung, 28år gammal, så mycket framför sig så dör han, så tragiskt.
Vad dog Tim av? Han hade visst opererat bort blindtarmen, den är livsfarlig om man får en infektion där, måste ha vart något allvarligt.


   
SvaraCitera

Tråkigt. Mycket begåvad artist. 

Antingen så har det med sjukdomar/liknande att göra eller droger.


   
SvaraCitera

Ford: tidigare i år hade han en operation och tog bort både gallblåsan och blindtarmen, någonting efter det kan ha hänt som gjorde att han kollapsade

LimeTheFox: Som Ford sade så hade han opererat gallblåsan pga. bukspottkörtelcancer. (Vilken i sig troligtvis förorsakades av tungt drickande, när han var aktiv som mest.)

Hade ingen aning om att han drabbats av bukspottkörtelcancer. Orsakad av hög alkoholkonsumtion!?? Där ser vi vad statens legala dog kan ställa till med.
 

LimeTheFox: Lyssnade inte själv på Avicii särskilt mycket.

Jag är ju mer hårdrockälskare och klassisk (hård)rockälskare så jag har lyssnat väldigt lite på honom.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Han hade visst opererat bort blindtarmen, den är livsfarlig om man får en infektion där, måste ha vart något allvarligt.

Det allvarligaste är om blindtarmen brister då blir det akut blödande blindtarm som oftast leder till bukhinneinflammation som kan leda till döden om inte behandling sätts in omedelbart.


   
SvaraCitera

stoner:

Det allvarligaste är om blindtarmen brister då blir det akut blödande blindtarm som oftast leder till bukhinneinflammation som kan leda till döden om inte behandling sätts in omedelbart.

Tack för svar! Det var det jag tänkte på, kunde inte sätta ord på det vilket du gjort! 😀
Men han dog nog inte av det dock, som Axel Von Färsen skriver så hade han nog bukspottskörtelcancer eller vad det var han hade, så tragiskt. 🙁


   
SvaraCitera

Känns så konstigt att han är borta.. Även fast jag inte lyssnar på hans musik eller följer han så fick jag verkligen en chock när jag såg att han gått bort :/


   
SvaraCitera