Aviseringar
Rensa alla

Ris med ben och vatten


Ämnesstartare

Också kallat kyckling med ris av dom som käkar det. Själv fattar jag inte hur man kan välja att käka ris med ben och vatten när det finns ris med filé och currysås (du vet, en redig sås som i brunsås och som inte är gjord av färgat vatten). Nån som håller med? Kände för att skapa denna tråd efter att för 238125538573232 jävla gången haft ris med ben och vatten som käk.

Okej, så vi har nästan aldrig haft det enda sedan vi flyttade från styrfarsan men idag var han här. Fyfan vad tacksam jag är över att inte leva med en afrikansk pappa/styvpappa nån mer gång. Dieten är tamejfan helt baserad på ris med ben och vatten.


   
Citera

Alltså va? Vet inte vad för mager jäkla kyckling du äter men den jag äter brukar ha massa kött på sig.[rolleyes]

Edit; och vart kommer Vatten in i bilden? Fattar ingenting.[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Alltså va? Vet inte vad för mager jäkla kyckling du äter men den jag äter brukar ha massa kött på sig.[rolleyes]

Ja, kött är bra, just därför så är kycklingfilé mycket bättre än ben med lite kött på. Finns fan mer kött på min handflata än vad jag fick av den här biten, efter att jag hade plockat bort benen.

Vatten = ''såsen'' som ris med ben serveras i.


   
SvaraCitera

Lol. Ok.


   
SvaraCitera

Vatten? Ingen äter väl vatten till. Men det är dyrare med kycklingfilé.


   
SvaraCitera

Varför äta döda djur öht? Jätteäckligt, usch. [n]


   
SvaraCitera

va


   
SvaraCitera

Skogen är full av lingonben!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Vatten? Ingen äter väl vatten till. Men det är dyrare med kycklingfilé.

[rolleyes] Det är ironiskt, jag menar att den där förfärligt tunna ''såsen'' är som vatten. Jao men det har man råd med. Balansering you know.

Geigerzähler:

Varför äta döda djur öht? Jätteäckligt, usch. [n]

Varför har jag aldrig tänkt på och tror att jag behåller det så. Man måste väl äta [smile]


   
SvaraCitera

hahaha jaa


   
SvaraCitera

salem1:

Varför har jag aldrig tänkt på och tror att jag behåller det så. Man måste väl äta

Jag äter JÄTTEMYCKET men inte djur. [no-no]


   
SvaraCitera

salem1:

[rolleyes] Det är ironiskt, jag menar att den där förfärligt tunna ''såsen'' är som vatten. Jao men det har man råd med. Balansering you know.

Jag menar också den. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Jag menar också den. [rolleyes]

Men... men..... men......... it can't be [chocked]

Geigerzähler:

Jag äter JÄTTEMYCKET men inte djur. [no-no]

Jag fattar bara inte varför, aja.


   
SvaraCitera

salem1:

Men... men..... men.........[chocked]

Haha!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera