Aviseringar
Rensa alla

Risk för att gå upp i vikt?


Ämnesstartare

Nu ska vi dra till med lite basfakta här;

jag är tjej. Jag är sjutton år gammal. Har spelat fotboll i tre-fyra år men slutade februari 2008. Jag cyklar till busshållplatsen varje dag, en sträcka på 1,3 kilometer, går av bussen och har ytterligare en promenad på 10-15 minuter. Sen är det samma väg tillbaka. Jag är nyttig, jag älskar grönsaker, äter ganska mycket vegetarisk mat och äter väldigt lite godis. När jag skriver det här har jag inte ätit godis på fyra veckor.

Min kropp är kurvig och jag är 171 cm lång och vikten ligger någonstans mellan 63-65 kilo. Jag har en naturligt kraftigt kropp med mycket muskler. Jag har aldrig varit ihop med någon och det känns som att det enda som skulle attrahera en kille är min kropp. Jag är jätterädd för att gå upp i vikt till över 70 kg men är samtidigt rädd för att drabbas av ätstörning om jag tänker på det.

Enda sen jag slutade spela fotboll har jag vari lite anti att gå och träna. Jag gillar att vara aktiv men jag hatar att jogga. Jag älskar att åka inlines och gör det då och då, men inte ofta nog för att kalla det regelbunden träning. Jag går i gymnasiet och är en av få i klassen som anstränger sig och blir svettig på idrotten.

Tankar, någon? D:


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

pics?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

pics?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

iosib: pics?

heck no.


   
SvaraCitera

fuu_fuu:

1,3

är verkligen ingen sträka att cykla
likaså dina promenader. på 15 minuter hinner kroppen knappt komma igång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

pics?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle gärna ägna mej åt lite fysisk aktivitet ihop med dej, om du fattar vad jag menar[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sounds like riktig tjej.

om träning vet jag däremot intet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera