Aviseringar
Rensa alla

Rivality söker fler medlemmar, jag passar på att värva:)


Ämnesstartare

Något skoj att lägga till på "dagliga logga in listan" ?
Bli medlem på Rivality.se, Medlemsskaran växer med storm och det blir bara roligare och roligare, upptäckte sidan strax före jul och sen dess har det blivit grymt mycket nya medlemmar. Come on in? Behöver värva folk så varför inte passa på att bjuda in fler:)

Blir mer spelande om fler är aktiva så go ahead, använd min länk och spela på? Jag nickar Legendary @ Rivality=) Förövrigt. folk som redan är medlem på sidan, skriv i tråden:)!


   
Citera
Ämnesstartare

Är det typ som gamla nuke wars eller vad det hette?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Är det typ som gamla nuke wars eller vad det hette?

Minns inte mycket av det spelet(orkade aldrig ge mig in i det) men många säger att det är en bättre version av det=p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

Minns inte mycket av det spelet(orkade aldrig ge mig in i det) men många säger att det är en bättre version av det=p

Okej nice! Vi satt jämt och höll på med det i skolan, hela klassen mot en person. [cool]


   
SvaraCitera

Det ser schysst ut, har inte tid just nu dock.. blir medlem när jag är hemma.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Okej nice! Vi satt jämt och höll på med det i skolan, hela klassen mot en person. [cool]

hahaha^^ du skulle nog digga att vara Alliansledare på Rivality *crush the weak ones"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Det ser schysst ut, har inte tid just nu dock.. blir medlem när jag är hemma.[cool]

Nice:D ta min länk också så eru shysst;) skriv varu nickar också:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Referallänk, anmäld, hejdå, idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reklam är ej tillåtet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera