Aviseringar
Rensa alla

Rizzla / Spice?


Ämnesstartare

Jag har lite frågor ang drogen Spice.

- Är Rizzla samma sak som Spice, om inte - vad är skillnaden?

SPICE:

- Hur påverkas man av drogen?

- Hur pass farlig är den?

- Den syns inte när man gör kissprover, varför?

Och sen får ni gärna skriva allmänt om drogen, allt negativt och allt ni vet, ja ni fattar.

kthxbye!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Coralle:

- Är Rizzla samma sak som Spice, om inte - vad är skillnaden?

rizzla är en tillverkare av rullpapper


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

rizzla är en tillverkare av rullpapper

Attans! Aja, spice då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coralle:

Attans! Aja, spice då.

vet inte mycket, ska typ vara syntetisk thc eller nått


   
SvaraCitera

http://sv.wikipedia.org/wiki/Spice_(drog )

Spice är helt jävla värdelöst förresten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Spice är helt jävla värdelöst förresten.

Står nästan ingenting om spice då man inte vet så mycket. Men ni som testat - dela med er av det ni vet!


   
SvaraCitera

Coralle:

- Hur påverkas man av drogen?

Finns flera olika sorters spice...Rent biokemiskt vet jag inte hur processen går till...Men rusmässigt tycker jag dimond är helt okej faktiskt, man blir segare i huvudet än på cb och jag tyckert inte man får ngn vidare munchies. Man blir avslappnad, lite närmre till skratt, lite yr, sen brukar jag alltid få ett tryck på mina ögon, som att de pressas ut från ögonhålorna inte så farligt men lite obehagligt ibland...

Enligt mig är det för dyrt i förhållande till hur najs ruset är...Men det är ju å andra sidan lagligt...

Coralle:

- Hur pass farlig är den?

Dålig koll på det faktiskt, finns inte så många undersökningar gjorda på spice...jag har iofs inte letat efter det heller...

Shoppen:

Hittills har det inte förekommit några långsiktiga bieffekter trots att Spice har cirkulerat på marknaden sedan augusti 2006.

Coralle:

- Den syns inte när man gör kissprover, varför?

Därför att de inte letar efter den i proven...skulle de kolla efter exempelvis blå lotus så skulle spice ge utslag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spice må vara lagligt, men det är dock jävligt värdelöst och dyrt. Köp cb om du vill testa på ruset [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emopinglan13:

Spice må vara lagligt, men det är dock jävligt värdelöst och dyrt. Köp cb om du vill testa på ruset

Skulle inte ens tänka tanken att röka på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coralle:

Skulle inte ens tänka tanken att röka på.

Du kan tänka tanken att röka spice men inte cb? Är det bara för att spice är lagligt och cb inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coralle:

- Hur pass farlig är den?

tillräckligt farlig i förhållande till hur bra rus den ger för att strunta i att använda den, är min gissning


   
SvaraCitera

Coralle:

Är Rizzla samma sak som Spice

haha lol! xd


   
SvaraCitera

Coralle:

Men ni som testat - dela med er av det ni vet!

Gissa varför jag sa att det var värdelöst?

Man får fan bättre rus utav nikotin och koffein.


   
SvaraCitera

Hahahahaha,Rizzla, hahah


   
SvaraCitera

testade spice igår, tog dock bara två bloss och var ganska dragen så har inte så mycket att säga. Jag ska iaf testa det igen helt nykter och se vad jag tycker då. Testa också två bloss hasch 😀 men det var ju inte tillräckligt för att känna av...


   
SvaraCitera