Aviseringar
Rensa alla

Roadtrip 2013! Stockholm - Göteborg - Malmö


Ämnesstartare

Tjena hallå nu är det så att jag och en gammal polare har tänkt oss att roadtripa genom landet i sommar!
Planen är att starta 17 juni från Umeå och sen sedan ta oss söder över. Stockholm först! Vi har planerat för Stockholm och sen ikväll ska vi träffas för att planera för Göteborg.
Kanske något bra ställe man kan sova på, nåt sevärt ställe att kolla in på. Självklart ska vi leta upp sånt. Men tänkte bara göra ett försök här..

Vi tar oss fram med min bil så vi kan köra var vi än vill. Så det är fixat.

Så,jag tänkte om ni UM:are vet några bra ställen i respektive stad som är sevärda och så? [smile]

Det här ska bli vår sommar i sommar!! Vi båda tar studenten och ska göra det här som en sista grej innan jobb och vidare studier.

PLEASE HELP OUS [bigsmile]

Over and out / Johansson

1295451032-52.jpg


   
Citera

Kanske försöka klämmma in några schyssta festivaler i konceptet? Festivalen "bråvalla" den 26:e kanske vore något, Volbeat och Rammstein headlinar, detta är väl ändå band man uppskattar om man har en saabjävel som avatar?
Trevligt koncept ni har hursom.


   
SvaraCitera

dazed:

detta är väl ändå band man uppskattar om man har en saabjävel som avatar?

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

detta är väl ändå band man uppskattar om man har en saabjävel som avatar?

Haha jadå det är bra band det säger jag inget om! Det var en bra idê ska ta det med min polare ikväll. Och var kul du såg att det var en Saab [wink] Det är det jag kör också!
Aa men du det tack eller vad man ska säga, vi ser fram i mot det såå sjukt mycket nu!!

dvärgkastarn:

[bigsmile]

Jajjemän saab! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Johansson:

Haha jadå det är bra band det säger jag inget om! Det var en bra idê ska ta det med min polare ikväll. Och var kul du såg att det var en Saab Det är det jag kör också! Aa men du det tack eller vad man ska säga, vi ser fram i mot det såå sjukt mycket nu!!

Ja nog ser jag det, jag är inte klassiskt efterbliven. En sådan där Buicksaab tror jag mig tom kunna artbestämma den som.

Ja det är en kul idé, burna iväg med saabjäveln, se landet och leva satan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja nog ser jag det, jag är inte klassiskt efterbliven. En sådan där Buicksaab tror jag mig tom kunna artbestämma den som.

Ja det är en kul idé, burna iväg med saabjäveln, se landet och leva satan.

Haha ah men det är kul det! Inte alla som ser det sådär utan vidare ju [wink] Ja exakt det kan man ju säga om man vi skulle bestämma bilens art!

Hahahaha jaa så tänker vi också [bigsmile] Det här blir kul det!! Får bara hoppas på att saaben håller dock;)


   
SvaraCitera

Känns bra, halva inne på Johansson nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Känns bra, halva inne på Johansson nu.

Haha vad känns bra?
Nja det kanske du har. haha


   
SvaraCitera