Aviseringar
Rensa alla

Rockband söker konstruktiv kritik!


Ämnesstartare

Tjena ungdomar.se!

Vi har precis släppt 2 låtar av våran 5 spåriga EP på myspace och är väldigt nyfikna på vad folk tycker om dom.

Klicka in på www.myspace.com/bringthemonitors och lyssna!
Vore jätte kul om ni skrev en rad vad ni tycker om låtarna och kanske vilken av dom som är bäst?
En tredje låt lägger vi upp om ett par veckor sen får man försöka få tag i ett ex om man vill höra dom resterande 2.

mvh The Monitors


   
Citera

Lär er spela, fixa en person som kan sjunga, lär er att skriva texter som är något intressanta.


   
SvaraCitera

EHHHH bästa sajten att gå in på för att få seriös kritik


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

EHHHH bästa sajten att gå in på för att få seriös kritik

Haha


   
SvaraCitera

[n]


   
SvaraCitera

gillar ej rösten eller texten men musiken är ok


   
SvaraCitera

omfg, sicken röst[tard][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

EHHHH bästa sajten att gå in på för att få seriös kritik

hehe näe kanske inte men det är väl 10e forumet jag slänger upp på så har lärt mig att strunta i oseriösa kommentarer.


   
SvaraCitera

Image
Image
[surprised][surprised][surprised][surprised][surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahahaha det där var fan det sjukaste på länge!


   
SvaraCitera

Stronghold:

Lär er spela, fixa en person som kan sjunga, lär er att skriva texter som är något intressanta.

[love]


   
SvaraCitera

fan, sångaren sög, verkligen skithemsk röst... [n]


   
SvaraCitera

Seke:

hehe näe kanske inte men det är väl 10e forumet jag slänger upp på så har lärt mig att strunta i oseriösa kommentarer.

Oh really [cute]


   
SvaraCitera

Jag håller inte med folket om att sångaren har en hiskelig röst. Skulle väl snarare säga egen. Han prickar ju tonerna hyffsat, och har bra attityd. Lite speciell blandning med så mycket synd, men ändå så straightrock stuk.

Jag tycker det låter gött!
Dock är inspelningarna lite knasiga ljudmässigt ibland kan jag tycka. Efter braket i Just Once ändras ljudbilden på något knasigt vis.

Men overall låter det bra tycker jag! 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera