Aviseringar
Rensa alla

Rodnad av värme


Ämnesstartare

Allt började för typ någon månad sen bara , har aldrig haft såhär förut innan. Blir röd av minsta lilla räcker med att en lärare frågar mig en fråga i skolan typ så blir ja typ nervös och röd, men också av värme , typ på bussen till skolan , när ja kommer in till skolan när ja kommer hem till min pojkvän , vilket är speciellt jobbigt eftersom hans föräldrar brukar komma och hälsa så står man där som en tomat. Jätte jobbigt. Någon som vet vad det här kan bero på?
Började med p-piller för 2 månader sen också kan de ha något med saken och göra? allt är jätte jobbigt mår jätte dåligt .. någon som har något tips?


   
Citera

Kanske kan bero på pillerna, inget omöjligt.. Men försök lugna ned dig själv när du känner att du blir sådär röd. Se extra glad ut eller någonting [smile]


   
SvaraCitera

Bortse från tabletterna och se situationen ur ett annat perspektiv. Att humöret förändras drastiskt beroende på värme låter som rent strunt prat. Jag tror det handlar om dålig självkänsla och ett missnöje gentemot dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske är lite små osäker i vissa saker ,men har inte blivit osäkrare , jo kanske lite nudå e väl rädd för o bli röd men jag har aldrig haft såhär förut , även om jag inte är röd så är jag alltid varm även om jag fryser , kan de bero på om man fått högt blodtryck eller något? för de kollar dom ju innan dom ger ut piller :/


   
SvaraCitera
ohjens

det är sött att rodna! stackars dom som inte kan.


   
SvaraCitera

djävulen har bosatt sig i din kropp han får energi o styrka av när du sksäms.


   
SvaraCitera