Aviseringar
Rensa alla

Röd hårfärg


Ämnesstartare

 Jag har varit lite sugen på att färga mitt hår rött ganska länge nu, men sist jag färgade rött (det var iof ca tio år sedan så lite mer hållbara färger har väl förhoppningsvis kommit ut på marknaden) så blev det orange efter några tvättar. Det såg ganska gräsligt ut och var en mardröm att bleka bort.
Så nu undrar jag om ni har några bra hårfärgningsmärken att tipsa mig om om jag nu skulle genomföra detta. Och nä, i nuläget har jag inte råd att skutta iväg till frisören - och verkligen inte att underhålla det hos en varje månad vid utväxt heller.

Det är ungefär såhär jag vill ha (mesrött alltså)
n7rtht4


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jag personligen avskyr rött hår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Jag personligen avskyr rött hår.

Och priset för årets mest konstruktiva och relevanta inlägg går till MrMan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Och priset för årets mest konstruktiva och relevanta inlägg går till MrMan.

Ja men det är min personliga åsikt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Ja men det är min personliga åsikt.

Jamen, dåså!


   
SvaraCitera
höna

Lite mer åt det orangea då alltså? Mitt tips är att använda intensivtoning och färgbomb från revlon. Intensivtoning är mer skonsamt för håret än färgning, och eftersom färgning ändå bleks så snabbt så är det onödigt att använda eftersom det sliter mer. Konstig mening men hoppas du fattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är skitsnyggt tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
  

Det är ungefär såhär jag vill ha (mesrött alltså)
n7rtht4

Jävlar vad jag läste "mensrött" 


   
SvaraCitera
höna

dazed:

Jävlar vad jag läste "mensrött" 

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

<3

Det kändes väldigt isola att skriva mensrött också så jag reflekterade inte en sekund över att jag kunde ha läst fel :S


   
SvaraCitera

var också skitlängesen jag höll på med rött hår, men jag tänker att henna håller 1000 år. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejka inte rött hår, låt Neanderthalarna ha sin identitet ifred


   
SvaraCitera
höna

dazed:

Det kändes väldigt isola att skriva mensrött också så jag reflekterade inte en sekund över att jag kunde ha läst fel :S

Hahah ja Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
var också skitlängesen jag höll på med rött hår, men jag tänker att henna håller 1000 år. 

+1 
mamma hade rött hår i flera år, och henna höll det. såg så vackert och tjockt ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rött, alltså mörkrött, är skitsnyggt!


   
SvaraCitera