Aviseringar
Rensa alla

röd runt läpparna.


höna

FruLiten:

Funkar bra på mig i alla fall.

Har hört att Man blir typ beroende av ngt i lipsyl som gör att det tillslut inte funkar så måste man ta mer å mer osv fast vet inte om d är så


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

höna:

Har hört att Man blir typ beroende av ngt i lipsyl som gör att det tillslut inte funkar så måste man ta mer å mer osv fast vet inte om d är så

blev nog så för mig!


   
SvaraCitera

höna:

Har hört att Man blir typ beroende av ngt i lipsyl som gör att det tillslut inte funkar så måste man ta mer å mer osv fast vet inte om d är så

Mm kanske om man tar för mycket. Man kan ju bli beroende av det mesta som konsumenteras för mycket.


   
SvaraCitera
höna

Musicc:

Åh tack så mycket, vill verkligen få bort det snabbt! Kan man köpa det på apoteket?:)

Kommer inte exakt ihåg hur fort d går men fort ialf.och aa, what fruliten said


   
SvaraCitera

Mm det är sant!! Innehåller råolja som gör huden mjuk men som sen torkar ut. Man köoet Lypsyl (pga beroende ju) sedan mer och mer så de jävla jävlarna vinner på det. 

höna:

Har hört att Man blir typ beroende av ngt i lipsyl som gör att det tillslut inte funkar så måste man ta mer å mer osv fast vet inte om d är så


   
SvaraCitera
höna

sicilianmind:
Mm det är sant!! Innehåller råolja som gör huden mjuk men som sen torkar ut. Man köoet Lypsyl (pga beroende ju) sedan mer och mer så de jävla jävlarna vinner på det. 

BOJKOTTA LIPSYL, UPP TILL KAMP


   
SvaraCitera

Blir ju så med allt.. Håret blir flottigare/torrare ju oftare man tvättar det, huden blir torrare om man använder alldeles för mycket lotions. Använder man för mycket lypsyl får läpparna svårare att återfukta sig själva. Dvs man ska inte använda för mycket av något


   
SvaraCitera

kanske är herpes Söt


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

höna:

Kommer inte exakt ihåg hur fort d går men fort ialf.och aa, what fruliten said

Haha, bara det funkar. Visade sig att vi har det hemma så behöver inte köpa Tumme upp


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

ceka92:
kanske är herpes Söt

Säg inte så, då dör jag 🙁


   
SvaraCitera
höna

ceka92:
kanske är herpes Söt

Sluta skräm stackarn, herpes är mysiga vattniga öppna sår


   
SvaraCitera
reben

ok hjällp mig då!!!!!!!!! mina läppar är jättesvullna o torra o kliar jättemkt o talgkörtlaarna elr va de e syns jättetydldigt. vfr har jag alltid äckliga hudproblem i ansiktet


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

höna:

Sluta skräm stackarn, herpes är mysiga vattniga öppna sår

Usch. Nej mitt är mer torrt! Det är inte blåsor utan liksom exem under läpparna, svårt att förklara haha. 


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

reben:
ok hjällp mig då!!!!!!!!! mina läppar är jättesvullna o torra o kliar jättemkt o talgkörtlaarna elr va de e syns jättetydldigt. vfr har jag alltid äckliga hudproblem i ansiktet

Har du ätit något du är allergisk mot? När jag äter tex. äpple svullnar mina läppar, typ som botox. Sen blir dom väldigt röda! Om dom kliar så kanske du är påväg att få munsår, eller så borde du smörja in dom. Inte expert på sånt här.


   
SvaraCitera
höna

Musicc:

Usch. Nej mitt är mer torrt! Det är inte blåsor utan liksom exem under läpparna, svårt att förklara haha. 

Haha jag förstår, får skitmkt problem med det under vinterhalvåret, torra läppar och runt om, även runt ögonen


   
SvaraCitera