Aviseringar
Rensa alla

röd runt läpparna.


Musicc
Ämnesstartare

höna:

Haha jag förstår, får skitmkt problem med det under vinterhalvåret, torra läppar och runt om, även runt ögonen

Ja, så himla jobbigt. Har alltid varit ett problem 🙂


   
SvaraCitera
höna

Musicc:

Ja, så himla jobbigt. Har alltid varit ett problem 🙂

Haha ja, fult också! Hoppas det försvinner nu då.


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

höna:

Haha ja, fult också! Hoppas det försvinner nu då.

Ja, jag med!


   
SvaraCitera

höna:

Sluta skräm stackarn, herpes är mysiga vattniga öppna sår

jag tycker att det verkar hemskt jobbigt. skämtade bara om den höga statistiken i min herpestråd. 


   
SvaraCitera
höna

ceka92:

jag tycker att det verkar hemskt jobbigt. skämtade bara om den höga statistiken i min herpestråd. 

Hahahah jaha 


   
SvaraCitera
reben

Musicc:

Har du ätit något du är allergisk mot? När jag äter tex. äpple svullnar mina läppar, typ som botox. Sen blir dom väldigt röda! Om dom kliar så kanske du är påväg att få munsår, eller så borde du smörja in dom. Inte expert på sånt här.

vet inget jag är allergisk mot 🙁 


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

reben:

vet inget jag är allergisk mot 🙁 

Hur länge har det varit såhär? Blev det så nyss eller har det varit så i någon dag?:)


   
SvaraCitera
reben

Musicc:

Hur länge har det varit såhär? Blev det så nyss eller har det varit så i någon dag?:)

har alltid torra läppar typ , men blev väl mkt i lördags kanske. igår hade de svullnat upp o idag gör d asont, smörjt med locobase repair hela dan. funderar på om de bara kan va så att jag var lite extra torr o sen brände läpparna i solariet igår o fått eksem dfr. men kan ju oxo va allergi som orsakat eksemet osv osv osv. JOBBIGT! GÖR ONT


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

reben:

har alltid torra läppar typ , men blev väl mkt i lördags kanske. igår hade de svullnat upp o idag gör d asont, smörjt med locobase repair hela dan. funderar på om de bara kan va så att jag var lite extra torr o sen brände läpparna i solariet igår o fått eksem dfr. men kan ju oxo va allergi som orsakat eksemet osv osv osv. JOBBIGT! GÖR ONT

Ja, det kanske inte alltid är så bra att sola solarium med torra läppar?haha Blink. Fortsätt smörj in dina läppar, men inte för mycket. Om det inte går bort inom någon dag så kan du gå till apoteket och fråga? 


   
SvaraCitera
reben

Musicc:

Ja, det kanske inte alltid är så bra att sola solarium med torra läppar?haha Blink. Fortsätt smörj in dina läppar, men inte för mycket. Om det inte går bort inom någon dag så kan du gå till apoteket och fråga? 

klokt


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

reben:

klokt

haha 


   
SvaraCitera
goliat

Drick mycket vatten, det hjälper mot torra läppar. Men sen tror jag att du måste vänja av läpparna vid att hela tiden bli fuktade av lipsyl. Det är nog därför de beter sig så


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

goliat:
Drick mycket vatten, det hjälper mot torra läppar. Men sen tror jag att du måste vänja av läpparna vid att hela tiden bli fuktade av lipsyl. Det är nog därför de beter sig så

Ja juste, måste verkligen börja dricka mer vatten. Och lypsyl är något jag måste sluta använda, Tack 🙂 ö


   
SvaraCitera
goliat

Musicc: Ja juste, måste verkligen börja dricka mer vatten. Och lypsyl är något jag måste sluta använda, Tack 🙂 ö

Tumme upp


   
SvaraCitera
goliat

Musicc: Ja juste, måste verkligen börja dricka mer vatten. Och lypsyl är något jag måste sluta använda, Tack 🙂 ö

Tumme upp


   
SvaraCitera