Aviseringar
Rensa alla

Röda prickar på ollonet , Tappar lite hud.


Ämnesstartare

Hejsan!

För några dagar sedan upptäckte jag att hade några röda prickar på ett ställe på ollonet. Tänkte väll inte så mycket på det. Dagen efter var det liksom som ett rött område, presis som att prickarna hade gått i hop med varandra.
Efter detta så blev det presis som huden på ollonet blev torrt på det röda stället. Presis som när man fäller hud på andra ställen det blev små blåser som man kunde dra lite på så gick dom sönder, Luftbubblor typ inget kom ut från dom häller. Jag känner ingen kliande kännsla utan mer att det kan svida lite ibland och klia lite bara. Vad kan det vara snälla hjälp mig?.

Kan till lägga att jag har varit tillsammans med en underbar tjej snart i 6 månader. Båda var oskuld när vi träffades.

Jag har inga flytningar eller sveda när jag kissar eller något likande.


   
Citera

gå till ungdomsmottagningen och fråga [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

gå till ungdomsmottagningen och fråga [zzz]

jag får nog göra det. men har du en gissning på vad det kan vara? är lite orolig,
Jag har läst lite på internet, Det verkar som är symptomen är en svampinfektion.


   
SvaraCitera

Honken:

Jag har inga flytningar eller sveda när jag kissar eller något likande.

Honken:

Det verkar som är symptomen är en svampinfektion.

Låter vettigt :3. Gå till doktorn och få salva :3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Låter vettigt :3. Gå till doktorn och få salva :3.

okej 🙂 . Tack!


   
SvaraCitera

Skulle gissa på en svampinfektion eller helt enkelt (mikrobiellt) eksem. Gå till ungdomsmottagningen. 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack alla för hjälpen ! Allt har löst sig nu [bigsmile] !


   
SvaraCitera

Honken:

Tack alla för hjälpen ! Allt har löst sig nu [bigsmile] !

Vad var det för något? ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Vad var det för något? ;D

Det var svampinfektion och något slaks eksem! Köpte pevaryl sedan löste allt sig! 😀 TackTack igen!


   
SvaraCitera

det var aids.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera