Aviseringar
Rensa alla

Rödluvan 🙁


Ämnesstartare

Myksa:

Han den blonda i filmen passade inte in riktigt på den beskrivningen men jag förstod ändå inte...

Nej, han stämmer inte in på beskrivningen. Man ser ju fan knappt hans klädstil. Vad tror du man tycker är snyggt? Skorna som man knappt ser eller inte ens lägger märke till? Eller kanske hans vackra ansiktsdrag som de zoomar in? Fail. men sedan finns det ju alltid de som känner behov av att komma med negativa kommentarer, hur konstiga de än är.

Nachac:

Han var snygg som i snygg-för-sin-ålder-och-har-väldiga-förutsättningar-för-att-bli-djäfvligt-snygg-när-​​han-blir-äldre.

På tal om det, undrar hur gammal han är. Han ser ju ändå inte så ung ut eller? [shake]

dazed_and_confused:

Jag måste ju jag är ju din antagonistkaraktär, tror jag iaf.

Jag vet och jag förstod dig. Men jag känner lite som du kände inför SvK. Kom med något nytänkande ska det vara så ska det annars blir det ju bara trist och sorgligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

På tal om det, undrar hur gammal han är. Han ser ju ändå inte så ung ut eller?

Typ femton? Sexton som högst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Jag vet och jag förstod dig. Men jag känner lite som du kände inför SvK. Kom med något nytänkande ska det vara så ska det annars blir det ju bara trist och sorgligt.

Du menar att jag ska angripa något annat än just din religion för att skapa variation typ? Visst kan jag göra det till viss del men som antagonist kan jag ju inte helt följa din vilja helt heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Eller kanske hans vackra ansiktsdrag som de zoomar in?

Som Johan Palm... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Minns den. Den är väl jätte gammal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Du menar att jag ska angripa något annat än just din religion för att skapa variation typ?

Nej jag menar att det var en dålig diss. Kom med något bättre annars dissar du bara dig själv med att inte kunna komma på något bättre.

Myksa:

Som Johan Palm...

Är ju inte lika. Dessutom var det inte direkt svar på det jag skrev. Du försöker bara dissa mig igen för att du vet att du hade fel från början. Fail. Undrar fortfarande vem du syftar på. Är det jag som är en "småtjej" i dina ögon för att jag inte tänder på manliga killar? Herregud.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Har aldrig sett den innan.

Den måste vara minst fem år gammal. Vet inte vem han är, har inte sett honom efter den reklamen.
Håller med om att han är snygg. Väldigt utmärkande drag. Gillart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Den måste vara minst fem år gammal.

Ät utlagd på youtube 2007 D:

stereo total:

Minns den. Den är väl jätte gammal?

Det är den nog, har missat en helt. Känner inte alls igen.

hästpojken:

det är jag

Right


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Ät utlagd på youtube 2007 D:

Tyvärr, såg den redan som fjortonågonting... alltså runt 2004.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Tyvärr, såg den redan som fjortonågonting... alltså runt 2004.

Okej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Nej jag menar att det var en dålig diss. Kom med något bättre annars dissar du bara dig själv med att inte kunna komma på något bättre.

Vadå när jag avslöjar ditt hyckleri? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Vadå när jag avslöjar ditt hyckleri?

Mitt hyckleri? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Mitt hyckleri? [crazy]

Man kan ju inte vara en religös she-bat och samtidigt bi daaaah [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Man kan ju inte vara en religös she-bat och samtidigt bi daaaah

Jo, det kan man.


   
SvaraCitera