Aviseringar
Rensa alla

röka första gången


Sovande:

Idiotiskt[mad]

Vad är idiotiskt?


   
SvaraCitera

DryIce:

tyskt y [cry][cry][cry]

Dü menar tyskt ÿ! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Varför?

Det är kul? [cheers]


   
SvaraCitera

så jävla korkat. förlåt med NEJ! Gör det inte! seriöst, tror du verkligen att det är så jävla coolt?
vilken idiot till pojkvän du verkar ha btw. låt dig inte dras in i sånt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Idiotiskt[mad]

på vilket sätt?

Åtta:

Då tycker jag att ni ska baka er ett gott bakverk istället. Muffins funkar fint till ändamålet.

jag ska nog bara kladdkaka, det är najs.[party]

Myksa:

Dü menar tyskt ÿ! [y]

nej fÿ!

Complicated:

så jävla korkat. förlåt med NEJ! Gör det inte! seriöst, tror du verkligen att det är så jävla coolt?
vilken idiot till pojkvän du verkar ha btw. låt dig inte dras in i sånt!

Jag hatar när människor dömer mig och människor i min omgivning utan att veta ett skit.
Nej jag tänker inte göra det för att jag tycker det är coolt.
Nej jag tänker inte "dras in" i något.
Nej min pojkvän har inte fått mig att tänka i drogliberala banor. Snarare tvärt om.

Jag har alltis varit intresserad och läst mycket samt varit i kontakt med just cannabis. Mitt intresse och min nyfikenhet gjorde att jag tog tag i det och tänker träda till verket.


   
SvaraCitera

Kör me' heroin i stället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

Kör me' heroin i stället.

Nej


   
SvaraCitera

DryIce:

Mitt intresse och min nyfikenhet gjorde att jag tog tag i det och tänker träda till verket.

varför? för att bli beroende och förstöra ditt liv? [confused]


   
SvaraCitera

DryIce:

röker vattenpipa ganska ofta då jag har en egen

om ni har ganska mycket/är rika så kan ni stoppa skiten i vattenpipan, då blir det mycket mer lättrökt. Men som sagt, det är ganska troligt att ni inte känner mycket alls.


   
SvaraCitera

DryIce:

Nej

Varför inte?


   
SvaraCitera

Förstår inte är detta verkligen ens en seriös tråd eller vill du vissa att du kommer röka på?
Ganska onödig tråd du vet ju hur de är att röka cigg- Men dem flesta kan ju inte röka inte ens de som "röker till vardags".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

varför? för att bli beroende och förstöra ditt liv? [confused]

Man blir inte beroende av att prova något.

Oväntad:

om ni har ganska mycket/är rika så kan ni stoppa skiten i vattenpipan, då blir det mycket mer lättrökt. Men som sagt, det är ganska troligt att ni inte känner mycket alls.

Jo men jag tror itne vi har så mycket.
jag är den enda som inte har rökt tidigare.

Fagerjärn:

Varför inte?

för att jag inte vill testa heroin kanske?

cannabis:

Förstår inte är detta verkligen ens en seriös tråd eller vill du vissa att du kommer röka på?
Ganska onödig tråd du vet ju hur de är att röka cigg- Men dem flesta kan ju inte röka inte ens de som "röker till vardags".

nej det var inte syftet.
du menar riktiga halsbloss?


   
SvaraCitera

DryIce:

Jo men jag tror itne vi har så mycket.

Okej. Bered dig på att hosta som fan, men försök hålla inne det ändå. Det går att hosta med stängd mun [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Okej. Bered dig på att hosta som fan, men försök hålla inne det ändå. Det går att hosta med stängd mun [party]

party ^^
behöver man dra in mycket rök?


   
SvaraCitera

DryIce:

behöver man dra in mycket rök?

Nja nej det tycker jag väl inte.


   
SvaraCitera