Aviseringar
Rensa alla

Röka med slidan?


EVEN MY WATCH SAYS MINUTE MAID


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eternalvomit:

Såg en video på en hora som rökte en cigarr med fittan.

Hon såg nog bara ut så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dhagor:

Hon såg nog bara ut så.

Nope! Filmen heter Emmanuelle [sic] och innehåller denna smått klassiska scen, kommer dock inte ihåg vilken del.

http://en.wikipedia.org/wiki/Emmanuelle


   
SvaraCitera

vurre:

Det görs genom att dra in luft med ciggareten i munnen hur i helvete ska man kunna dra in luft med fittan

Eftersom kvinnsen kan prutta med musen måste de kunna få in luften också. Vet en tjej som kan dra in luft och musprutta när hon vill. Så det borde nog kunna gå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knörvel:

Eftersom kvinnsen kan prutta med musen måste de kunna få in luften också. Vet en tjej som kan dra in luft och musprutta när hon vill. Så det borde nog kunna gå.

Har du sett henne göra de? Tror nog inte de.

De e ju omöjligt att dra in luft där. släppa in kan man kanske göra om man e tillräkligt slapp, men dra in!?[tard] Då behövs de ju vara ihop kopplat med Lungorna.


   
SvaraCitera

vurre:

De e ju omöjligt att dra in luft där.

gör dig inte dum
det är klart att det går, du kan naturligtvis inte blåsa ut ljusen på en tårta med fittan men röka är väl möjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

gör dig inte dum
det är klart att det går, du kan naturligtvis inte blåsa ut ljusen på en tårta med fittan men röka är väl möjligt

Dum!? Jag tycker att en Tjej borde skriva här och bekräfta de jag säger, Att man inte kan suga in luft med fittan


   
SvaraCitera

vurre:

Dum!? Jag tycker att en Tjej borde skriva här och bekräfta de jag säger, Att man inte kan suga in luft med fittan

Kan du snälla läsa det jag skrev igen...
och dessutom, EN tjej...
jag kan nog hitta EN person som tror att jorden är platt, betyder inte att den är platt för den sakens skull.

Du kan inte säga att det är stört omöjligt baserat på du aldrig sett det


   
SvaraCitera

Pappbox:

Du kan inte säga att det är stört omöjligt baserat på du aldrig sett det

Men du säger ju att det är omöjligt att blåsa ut ljus med den. Det betyder alltså att du sett någon försöka detta som misslyckats?


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

Men du säger ju att det är omöjligt att blåsa ut ljus med den. Det betyder alltså att du sett någon försöka detta som misslyckats?

Japp, det stämmer väl
även om det är lite motsägelsefullt, jag har däremot sett nån pissa ut ljus på en tårta och i samma veva så...försökte de med annat
TMI antar jag


   
SvaraCitera

vurre:

Det görs genom att dra in luft med ciggareten i munnen hur i helvete ska man kunna dra in luft med fittan xD

en luftprutt XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nya sätt att ta droger på är alltid kul.


   
SvaraCitera
Tuvan

Aj, har sett det förut jag med. Det är nog ingen bra grej att göra..[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att hångla med en ask-kopp är tillräckligt...
men att knulla med en ask-kopp [chocked]!?


   
SvaraCitera

Mamma kan det[blush]


   
SvaraCitera