Aviseringar
Rensa alla

Röka på musik, typ


Ämnesstartare

Ja hemma hos mig är nu klockan kvart i 2 o jag gör inge annat än lyssnar på typ Cypress Hill o sånt.. o känner mig jävligt avkopplad o lagom flummig. Utan gräsch!

Om jag ska komma till sak så menar jag att jag kommer i ett sorts tillstånd, allt känns bra. Men utan droger.. allt jag behöver är bra musik o lite trötthet [smile]

Nån mer som håller med om att man kan va "hög" på grund av musiken endast o inte gräsch o sånt skräp. Isåfall kan ni ju planka upp lite på va ni lyssnar på btw.

Peace Out!


   
Citera
Ämnesetiketter

Hahaha, vad placebo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir ofta hög av musik. Det är väl det det är till för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yellowman [y]


   
SvaraCitera

iDoser[bigsmile]

Jag kan inte säga att jag fattar vad du menar, menar du att du får ett rus av att lyssna på musik?[tard]

isteche:

kvart i 2

Du menar kvart i ett? Eller bor du inte i Sverige?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Jag kan inte säga att jag fattar vad du menar, menar du att du får ett rus av att lyssna på musik?

I princip, eller de duger för mig iaf. Jävligt skönt att sitta på små timmarna halv trött o lyssna på bra hip hop. It's cheaper than weed, try it bro [smile]

hixaren:

Du menar kvart i ett? Eller bor du inte i Sverige?

Japp, lever i Muminlandet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart man blir hög på galet bra musik!


   
SvaraCitera
Kudhos

isteche:

allt jag behöver är bra musik o lite trötthet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A hiphap bididibadidibu [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Klart man blir hög på galet bra musik!

Ja, de e så!


   
SvaraCitera

isteche:

gräsch

Schluta schluddra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Schluta schluddra!

Flåt.. tänkte bara att det lät snitsigt me sch i slutet[blush], scher du [smile]


   
SvaraCitera

isteche:

I princip, eller de duger för mig iaf. Jävligt skönt att sitta på små timmarna halv trött o lyssna på bra hip hop. It's cheaper than weed, try it bro [smile]

Ofan:P Najs att kunna bli hög på musik ju XD Tror dock det är tröttheten som gör det mesta:P
Det närmsta jag kommit är nog att lyssna på The Orb XD

Vet inte hur man lägger in videos, men lyssna på den här
[bigsmile]

Edit: Det blev visst en video:P

isteche:

Japp, lever i Muminlandet

Okey, I see. Coolt[crazy][cool]


   
SvaraCitera

isteche:

Flåt.. tänkte bara att det lät snitsigt me sch i slutet[blush], scher du [smile]

Urschäkten godtasch! Pascha dig fortsättningen unge mansch. SchSch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske vet vad du menar. När man lyssnar på typ Bon Jovi - Always så blir man galen och sjunger med med 100% känsla. Någonting sånt du menar? 🙂


   
SvaraCitera