Aviseringar
Rensa alla

Röka papper


Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt om detta var ett passande forum, men hittade inget bättre, så here we gå.

Jag hade slut på rullpapper, och kände för värsta feta ciggen, så jag löste problemet med ett tjockt ritpapper som låg hemma i mitt kök, efter jag hade dragit hela 10+cm ciggen av tjockt ritpapper omrundat min billiga tobak, så mådde ja inge bra. Ja kände för att sova och vilade mig lite, hade lite huvudverk sedan.

Detta är ingen jag brukar känna eftersom jag har rökt i 2 år, så det måste bero på pappret.. "Vilken dum jävel jag är som inte bara köpte lite vanligt rökpapper".

Men, kan detta ha påverkat min hälsa på något sätt? Hur farligt är det att få in så mycket rök av papper?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

EDIT: Jag hade inge filter häller, men det brukar jag kunna skippa utan att få en jävla huvudverk/behöva sova.


   
SvaraCitera

hahahahaha

sluta röka.


   
SvaraCitera

Ja det var ju klyftigt av dig. Köp färdiga cigaretter istället, det behöver inte kosta mer än 40 spänn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

det behöver inte kosta mer än 40 spänn.

kostar iofs runt 50 [confused]


   
SvaraCitera

kladhest:

kostar iofs runt 50 [confused]

Behöver inte göra. Level > 38:-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cBiz:

Level > 38:-

Syftade på cigg som inte smakar bajs. [rolleyes]


   
SvaraCitera

kladhest:

Syftade på cigg som inte smakar bajs. [rolleyes]

Förstår inte, är det bara jag som inte känner någon skillnad på Level och Prince? Jag menar, rök som rök. Det är ju iallafall nikotinet man vill åt. [tard]


   
SvaraCitera

cBiz:

Förstår inte, är det bara jag som inte känner någon skillnad på Level och Prince? Jag menar, rök som rök. Det är ju iallafall nikotinet man vill åt. [tard]

Edu seriös? Det är en jävla skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

Edu seriös? Det är en jävla skillnad.

Precis vad jag menar!
Det är en jävla skillnad på billiga och dyra cigg, för dom billiga smakar ju oftast skit. Fast det är kanske en smaksak..


   
SvaraCitera

kladhest:

Precis vad jag menar!
Det är en jävla skillnad på billiga och dyra cigg, för dom billiga smakar ju oftast skit. Fast det är kanske en smaksak..

Lucky Strike är godast!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Petrovic:

Lucky Strike är godast!

Dom är sjukt najs! Lucky och John Silver är bäst enligt min åsikt. Fast får jag bara välja ett så väljer jag nog John Silver [bigsmile]

Fan vad röksugen man blev nu bara för det. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Petrovic:

Edu seriös? Det är en jävla skillnad.

vad är det som är så stor skillnad? Visst, att röka cigg som är importerat från andra länder smakar ju skit. Men känner ingen skillnad på svenska cigg. [tard]


   
SvaraCitera

kladhest:

kostar iofs runt 50 [confused]

Level kostar 40 spänn idag. Och många blend kostar under 40.
Level smakar inte skit, det smakar som cigaretter ska smaka. Och gillar man inte ett märke till en början så vänjer man sig vid det och gillar det efter ett tag.
Jag har bytt märke några gånger och jag har alltid vant mig.


   
SvaraCitera

cBiz:

Förstår inte, är det bara jag som inte känner någon skillnad på Level och Prince? Jag menar, rök som rök. Det är ju iallafall nikotinet man vill åt.

precis samma sak som olika märken på cola. smakar olika. jag kände inte heller någon skillnad i början när jag rökte. nu gör jag det.


   
SvaraCitera