Aviseringar
Rensa alla

RÖkA PINNAR ÄR DE farligt???


Ämnesstartare

kakmasken:

hur kan de vara bra för kroppen om de är en giftig gas?

det förkortar ju livet precis som tobak, och tobak är ju bra enligt många så då måste det ju vara bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det förkortar ju livet precis som tobak, och tobak är ju bra enligt många så då måste det ju vara bra

okey 😛[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska testa att röka grannbarr imorgon de smakar nog gott [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakmasken:

ska testa att röka grannbarr imorgon de smakar nog gott [cute]

blir svart rök som fan när man eldar granris iaf vad nu det säger om upplevelsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, gjorde det när jag var liten dock var pinnarna inte ihåliga så fick inte i mig någon form av rök...


   
SvaraCitera

Antingen är du typ 11 bast, eller så trollar du. I vilket fall som helst: [y]


   
SvaraCitera

fortsätt med d1a så kmr du bli stor och stark!![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi rökte pinnar när jag var barn. Sen lekte vi att vi blev bänga av det. Dessutom var vi lesbiska och skulle ha sex efteråt.

Så går det när ens favoritfilm är hair som 8-åring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rökte sånadär ihåliga vass-pinnar fyllda med gräsmatte-gräs en gång. det var inte nice [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Antingen är du typ 11 bast, eller så trollar du. I vilket fall som helst: [y]

jag är 12 bast![party]


   
SvaraCitera

Gjorde nåt liknande när jag var 9 år.
Fast det var något litet strå och det brände hemskt i lungorna om man fick ner askan. Brände till i ögonen om man fick upp röken där också.
Men tror inte det är farligt, alltså inte farligare än att röka något annat som går ner i lungorna. Det är ju aldrig bra att få in rök i lungorna. [smile] Party on [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dorkie:

Gjorde nåt liknande när jag var 9 år.
Fast det var något litet strå och det brände hemskt i lungorna om man fick ner askan.

testa med papper så får du inte aska i dig. 1.rulla pappret 2.stoppa in pappret 😛 3.tänd pappret . 4. rök påååååååå![wink]


   
SvaraCitera

Tack så mycket för tipset, men jag röker inte pinnar längre då jag är lite äldre nu.[wink]


   
SvaraCitera

kakmasken:

rök påååååååå

så länge du bara röker pinnar e det la okej [wink]


   
SvaraCitera