Aviseringar
Rensa alla

Rökfri?


Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

vilket :S sa ju ba att jag hoppas det håller i sig!

ja jag med 🙁 kanske.. äh är beroendet som talar.


   
SvaraCitera
höna

Lounge:

ja vore ju rätt bra att sluta nu pga. gått lång tid innan våren. inte lika lätt att bli beroende då igen när uteserveringarna kmr etc

preciiiiis!


   
SvaraCitera
kook
 kook

Lounge:

tack!!! är förvirrad bara om jag är icke beroende nu eller inte

ta det som att du inte är, lättare så!!


   
SvaraCitera

Lounge:

ja jag med 🙁 kanske.. äh är beroendet som talar.

Men förstod nu vad du menade! Finns väl egentligen inte mycket att göra nu medan du är sjuk utan bara vänta och se hur det blir när du blir piggare. Kommer suget tillbaks då får du väl se om du har viljan att stå emot lr så har du det inte. Men vad fan vet jag :))

Är så bra stöd ibland, lr hur


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Men förstod nu vad du menade! Finns väl egentligen inte mycket att göra nu medan du är sjuk utan bara vänta och se hur det blir när du blir piggare. Kommer suget tillbaks då får du väl se om du har viljan att stå emot lr så har du det inte. Men vad fan vet jag :))

Jo det är sant. Ska vänta och ta beslut då!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Är så bra stöd ibland, lr hur

Du är d fram tills du skriver sådär 😛


   
SvaraCitera

Lounge:

Jo det är sant. Ska vänta och ta beslut då!

Låter klokt! För har du inte viljan då blire väl svårt. Men den kanske kommer nån annan gång!

Men jaja, hoppas som sagt det håller i sig även när du är frisk.


   
SvaraCitera

sincan:

"HEJ JAG VÅGAR INTE RÖKA CRACK" LIXXX

[love]


   
SvaraCitera

Lounge:

Du är d fram tills du skriver sådär 😛

haha men tyckte bara mitt inlägg var lite sluta om du vill annars skiter du i dä! Men kanske bara var jag som kände så i efterhand.

Klart jag vill stötta. Säg bara till om du verkligen vill sluta så inte jag när vi umgås frestar dig med andra dumma grejor :$ går in på toaletten och gör det i så fall.


   
SvaraCitera

Lounge:

är det skönt?

JA! alltså jag lovar, jag känner mig piggare.

Lounge:

camilla hjäääääääääääälp mig. detta har enbart kommit ur att jag har influensa. jag har inte ens funderat över att sluta. och nu står jag här och har rökt aslite och kommer förmodligen vänja av mig helt om jag inte röker mer. hur ska jag göra??

Men Anna, klarar jag det så klarar du det!!

Håll upp det här med kanske bara en cigg per dag och sen läser du "äntligen ickerökare" samtidigt. låter skitlöjligt men jag har inte ens läst hela men den hjälpte mig som fan. Den hjälper dig inte att sluta röka, den hjälper dig att vilja sluta


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Säg bara till om du verkligen vill sluta så inte jag när vi umgås frestar dig med andra dumma grejor :$ går in på toaletten och gör det i så fall.

aaah=) får la se


   
SvaraCitera