Aviseringar
Rensa alla

Rökning


Freddy_Gitarr: på något sätt känns det rätt och smart. 

Rätt och smart? På vilket sett känns det smart? Vad är det smarta? Förstår inte...


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Min mormor är 75+, har rökt nästan hela livet och hon är friskare och piggare än mig

Så nej, inget att bry sig om annat än att det är dyrt och samhället bedriver häxjakt på rökare 

Och min farfar dog av cancer pga av att ha rökt hela livetSover


   
SvaraCitera

champuss:

Bra råd du ger en 14 åring....

Äh, man blir nedbruten och förstörd av livet oavsett om man röker eller inte


   
SvaraCitera

Snälla rök inte cig, de dåligt för dig


   
SvaraCitera

om du drabbas av cancer får du fan i mig skylla dig själv. det är inget att skryta om att du är ung rökare


   
SvaraCitera

123fendas:

Ditt liv följer en mörk stig.

*epic music*


   
SvaraCitera

Barn som börjar röka vid ung ålder har försämrad utveckling. Du kommer vara utvecklingsstörd i resten av ditt liv om du gör det till en vana. 


   
SvaraCitera

Här, senaste gången jag gjorde ett inlägg med den här videon, blev det borttaget, men jag tycker att den här videon är väldigt bra


   
SvaraCitera

123fendas:
Här, senaste gången jag gjorde ett inlägg med den här videon, blev det borttaget, men jag tycker att den här videon är väldigt bra

Angry Foreigner video på UM, det förväntade man sig inte.


   
SvaraCitera

Maymay:

Angry Foreigner video på UM, det förväntade man sig inte.

Jag var besatt av hans videor år 2017; nu klarar jag inte av dem

Förra gången jag infogade jag den här videon om rökning och grupptryck, fick jag sex svar; ett av svaren var från dig, Maymay.

notifikationer.png

Allt raderades av moderator; jag kunde inte se vad ni hade skrivit till mig. Jag undrar fortfarande vad ni skrev.
oj%20vad%20h%C3%A4nde.png


   
SvaraCitera

Cred till att ha sitt internetanvändande så väldokumenterat


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:
Cred till att ha sitt internetanvändande så väldokumenterat

Menar du mig?


   
SvaraCitera

123fendas:

Jag var besatt av hans videor år 2017; nu klarar jag inte av dem

Förra gången jag infogade jag den här videon om rökning och grupptryck, fick jag sex svar; ett av svaren var från dig, Maymay.

notifikationer.png

Allt raderades av moderator; jag kunde inte se vad ni hade skrivit till mig. Jag undrar fortfarande vad ni skrev.
oj%20vad%20h%C3%A4nde.png

Kan troligtvis inte heller läsa vad jag kommenterade :/


   
SvaraCitera
Cobrak

Deinosuchus:
Barn som börjar röka vid ung ålder har försämrad utveckling. Du kommer vara utvecklingsstörd i resten av ditt liv om du gör det till en vana. 

därför man röker riktiga grej. då kan man ha roligt å bli utvecklingstörd samtidigt, så får man ändå ut lite av det liksom


   
SvaraCitera

Inte Jung: Äh, man blir nedbruten och förstörd av livet oavsett om man röker eller inte

Det kan alltid bli värre....


   
SvaraCitera