Aviseringar
Rensa alla

Rökt på?


Ämnesstartare

16 år, testade i helgen för fösta gången. Undrar hur vanligt det är och hur tidigt folk börjar


   
Citera
Ämnesetiketter

21, nej


   
SvaraCitera

Hur gick det då? 

Nej jag har inte rökt på. Vad är meningen med det?


   
SvaraCitera
Listus

Är vanligt i USA men tror det är mer sällsynt i Sverige ändå 🙂


   
SvaraCitera

Nej, känn inte heller behovet å gö
det, jag ha ett liv å sköta. Dessutom ha jag annat än droger å sysselsätta mig med.


   
SvaraCitera

jag rökte för första gången när jag var 11. sen startade jag med droger och alkohol. idagsläget har jag slutat och springer runt med 7238923 killar som gillar min galna jag och attraheras av min personlighet.


   
SvaraCitera

PWr:
Hur gick det då? 

Nej jag har inte rökt på. Vad är meningen med det?

att man ska flyga 😉


   
SvaraCitera

Listus:
Är vanligt i USA men tror det är mer sällsynt i Sverige ändå 🙂

skulle inte direkt säga det är mer sällsynt 🙂 bor uppe i norrbotten och jag är 16 år och på olika fester etc så cirkulerar det droger mesta dels marijuana men även brunt. har hänt folk tar extacy och liknande. menar med detta svar att även i norrbotten som är rätt skrynkligt så finns det helt öppet och man känner folk på skolan som känner ngn som känner ngn som säljer olika typer av droger


   
SvaraCitera
Listus

Avregistrerad:

skulle inte direkt säga det är mer sällsynt 🙂 bor uppe i norrbotten och jag är 16 år och på olika fester etc så cirkulerar det droger mesta dels marijuana men även brunt. har hänt folk tar extacy och liknande. menar med detta svar att även i norrbotten som är rätt skrynkligt så finns det helt öppet och man känner folk på skolan som känner ngn som känner ngn som säljer olika typer av droger

Ok haha då är det kanske inte lika sällsynt här då 🙂


   
SvaraCitera

Listus:

Ok haha då är det kanske inte lika sällsynt här då 🙂

beror helt och hållet på umgänge 🙂 själv har jag inget behov av att testa då jag haft en farsa som missbrukat och legat på akuten pga överdoser ¨innan jag föddes¨ så han har berättat 100% ärligt om för och nakdelar plus när han varit missbrukare så har jag dom generna så mycket lättare för mig att bli hooked på sån skit


   
SvaraCitera

Har rökt brunt en gång vilket var typ det roligaste jag gjort, festen jag var på var as lame men eftersom att jag och mina polare hade rökt innan så var vi as hypade hela kvällen. Förstår helt och hållet varför folk fastnar i det även om jag inte vill göra det igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså jag va rätt packad när jag gjorde det och tog cirka 6 bloss av en joint med brunt, vet inte om det va alkoholen eller detta som gjorde det men det kändes som att jag inte hade några känslor över huvud taget och det typ kändes i halsen att man rökt nåt

PWr:
Hur gick det då? 

Nej jag har inte rökt på. Vad är meningen med det?


   
SvaraCitera

crazygingerpartygirl:
Alltså jag va rätt packad när jag gjorde det och tog cirka 6 bloss av en joint med brunt, vet inte om det va alkoholen eller detta som gjorde det men det kändes som att jag inte hade några känslor över huvud taget och det typ kändes i halsen att man rökt nåt

Alright, skulle du kunna göra det igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:

Alright, skulle du kunna göra det igen?

japp, gjort 2 gånger efter det actually


   
SvaraCitera

Jag är 17 och gör det inte. Varför? Eftersom det är ohälsosam 🙂


   
SvaraCitera