Aviseringar
Rensa alla

Rökt på?


att röka på känns fan som att gå på moln, och röker du på jävligt mycket så kmr du inte ens vet var du sitter haha


   
SvaraCitera

Daimyō:
att röka på känns fan som att gå på moln, och röker du på jävligt mycket så kmr du inte ens vet var du sitter haha

hah ja men dyrt som fan här nere


   
SvaraCitera

dahlbear:

hah ja men dyrt som fan här nere

äsh 100kr grammet ba


   
SvaraCitera

Daimyō:

äsh 100kr grammet ba

ja? slösar 100 spän i månan. fan kan ju ha råd med gucci bälte om jag börjar spara


   
SvaraCitera

19, nej. Lär aldrig göra det heller


   
SvaraCitera

Ja, jag har rökt dagligen i flera år men ENBART av medicinska skäl. Botade min ADHD med CB. Började första åren med Indica (nedåt och meditativt) för att sedan gå över till Sativa (uppåt och psykoaktivt). Men nu har jag lagt helt eftersom jag (och min omgivning) anser att jag är helt friskförklarad.  Tumme upp

Det enda trista är att inte svensk sjukvård kan förskriva Cannabis på recept. Tumme ned


   
SvaraCitera

stoner:
Ja, jag har rökt dagligen i flera år men ENBART av medicinska skäl. Botade min ADHD med CB. Började första åren med Indica (nedåt och meditativt) för att sedan gå över till Sativa (uppåt och psykoaktivt). Men nu har jag lagt helt eftersom jag (och min omgivning) anser att jag är helt friskförklarad.  Tumme upp

Det enda trista är att inte svensk sjukvård kan förskriva Cannabis på recept. Tumme ned

svenska sjukvården är ju ett skämt Trött


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Nej, aldrig rört något rökverk.


   
SvaraCitera

Daimyō: svenska sjukvården är ju ett skämt Trött

Vill minnas att 29 av USAs 50 stater har legaliserat medicinsk Cannabis. Så det är ju i vart fall åt rätt väg i staterna.  Tumme upp


   
SvaraCitera

15 år, det är mycket möjligt att jag har, däremot så är det ingenting jag skulle säga öppet, om jag faktiskt har rökt på. Det är ju trots allt olagligt.

Däremot så anser jag att lagarna gällande cannabis är förlegade, och det är en drog som anses vara lika illa att ta som kokain eller amfetamin. Är inte för speciellt många skatter, men däremot så borde man legalisera det, och precis som med alkoholförsäljningen sätta skatt på det.

På det sättet stoppar man behovet av att sälja drogen på den svarta marknaden, plus att man drar in lite pengar till staten på samma gång. Plus att man kan släppa ut alla cannabis användare som sitter inne ut, och göra plats för folk som begår större brott, till exempel våldtäkter.

Man legaliserade alla droger i Portugal för några år sedan, och sedan dess har användandet av droger minskat med 20% i landet.
Länk till artikel om Portugals avkriminalisering av droger

Har själv varit där, och man kunde gå förbi folk som höll på att röka det mitt på stan. Blev erbjuden mer än en gång att testa, eller köpa.


   
SvaraCitera

Idioti. Det finns ingen vettig anledning till att röka på. Förstör kroppen, destruktivt, dyrt med mera. Va fan, hoppa studsmatta, spela moviestarplanet eller ät kladkakesmet. Livet är långt förstör det inte vid 16 års ålder. 


   
SvaraCitera

Ingridistheshit:
Idioti. Det finns ingen vettig anledning till att röka på.        

Man blir lugn utav det. Om något är väl det en anledning till att röka på om man är stressad, till exempel på grund av skolarbete. Är ingen expert på cannabis, däremot så är det väl bättre att vara lugn och studera, än att stressa? Tror definitivt att man lär sig mer när man är lugn.


   
SvaraCitera

Har tagit kokain är 13 år


   
SvaraCitera
mex
 mex

om nån har kontaker snälla berätta för mig pls ;););););)


   
SvaraCitera