Aviseringar
Rensa alla

Röra på sig


Ämnesstartare

Hej! Vill ha seriösa tips på vad jag kan göra för att röra på mig mer än vad jag gör nu. Tips tack!


   
Citera
Ämnesstartare

Någon där?!


   
SvaraCitera
time
 time

Skaffa gymkort, boka tid med en personlig tränare för att få tips på hur du kommer igång. Fortsätt sedan på egen hand. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Skaffa gymkort, boka tid med en personlig tränare för att få tips på hur du kommer igång. Fortsätt sedan på egen hand. Tumme upp

Hur kan man göra SJÄLV för att röra sig mer?


   
SvaraCitera

adamtensta:

Hur kan man göra SJÄLV för att röra sig mer?

Anabola steorider funkar bra. FUnkade bra för min kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_BJ:

Anabola steorider funkar bra. FUnkade bra för min kompis

SERIÖSA tips sa jag! Och jag vill att time citerar mig på den frågan från time ingen annan.


   
SvaraCitera

Stegräknare


   
SvaraCitera

Är du inte van vid att röra på dig från första början, försök få in lite mer motion i vardagen, som att städa, gå promenader, ta trappan istället för hissen, cykeln eller gå istället för att ta bussen eller bil. Sedan, någon vecka eller två senare, kan du börja komma igång med mer fysisk träning ifall det är det som är målet. 


   
SvaraCitera
Haien

Ta beslutet att röra sig mer. Ut och gå, gymma, träna hemma, etc.


   
SvaraCitera

Ring nån vän och fråga om den vill ut och gå med dig, det gör faktiskt mer än vad man tror! Annars kan du göra det själv, vet du någon fin väg att gå förbi kan du ta den, lyssna på lite musik eller ljudbok och det kan faktiskt vara ganska roligtTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nellie_2:
Ring nån vän och fråga om den vill ut och gå med dig, det gör faktiskt mer än vad man tror! Annars kan du göra det själv, vet du någon fin väg att gå förbi kan du ta den, lyssna på lite musik eller ljudbok och det kan faktiskt vara ganska roligtTumme upp

VAD kan jag göra själv? Förtydliga tack


   
SvaraCitera

adamtensta:

VAD kan jag göra själv? Förtydliga tack

Nellie skrev vad du ska göra...Tydligare kan det inte bli såvida du inte vill att man ska gå ner på atomisk nivå med dig om allt.


   
SvaraCitera

Det är nog du som får förtydliga vad du menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Det är nog du som får förtydliga vad du menar.

Vad fan ska jag förtydliga? Varför kan du aldrig ta mitt parti?


   
SvaraCitera

adamtensta:

Vad fan ska jag förtydliga? Varför kan du aldrig ta mitt parti?

Nellie skrev ett bra svar men du frågar fortfarande "VAD KAN JAG GÖRA SJÄLV?" och du ville att hon skulle förtydliga även fast hon svarade på det du frågar. Så vad är det du frågar egentligen? Vad är det du menar med "själv" om inte ens Nellies svar var något att ha? 

varför skulle jag ta ditt parti för när man inte fattar vad du snackar om lol


   
SvaraCitera