Aviseringar
Rensa alla

rörmokare


Ämnesstartare

Jag kommer nog behöva rensa avloppet snart. Det ser jag inte fram emot. Det kommer vara fullt med hår och äckel och säkert gamla kropps-spår från förra hyresgästen. Typ. Kroppsvätskor och hudavlagringar och hår.
Image
Vad åt du till frukost?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mackor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så går det när man har ned massa skit där det inte hör hemma [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äckel päckel


   
SvaraCitera

jag städade avloppet för ett tag sedan. satt på huk över brunnshålet och fyllde en glasslåda a två liter med en brunsvart sörja + avlagringar. mkt nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

jag städade avloppet för ett tag sedan. satt på huk över brunnshålet och fyllde en glasslåda a två liter med en brunsvart sörja + avlagringar. mkt nice.

måste ha känts grymt skönt efteråt iaf. typ "nu behöver jag inte göra det här på läääänge, yes!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

så går det när man har ned massa skit där det inte hör hemma

jag har bott där en månad. Dom hade inte torkat av väggar + golv i badrummet + hade hund. INTE MITT FEL


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

måste ha känts grymt skönt efteråt iaf. typ "nu behöver jag inte göra det här på läääänge, yes!"

ja. och när man vande sig vid lukten så var det rätt ballt. kändes som en expidition, som om jag letade efter guld i en grotta eller något typ.

det enda jag hittade var ett vattenlås, dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

ånad. Dom hade inte torkat av väggar + golv i badrummet + hade hund. INTE MITT FEL

mm fräscht [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

häll i sån där pulver som löser upp allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Usch

RENSA!!!


   
SvaraCitera