Aviseringar
Rensa alla

RÖSTA INTE PÅ ALIASEN!!!


rösta inte påaliens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Onödigt å citera mig.

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo, rösta på aliens!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfen:

lite googlande ger siffror på att mellan 70-80% av befolkningen stödjer monarkin, då vill majoriteten av sveriges befolkning för dom och då ska vi väl göra det med, är väl det en demokrati går ut på?

70-80% av befolkningen stödjer dock inte att Viktorias bröllop ska finansieras med skattepengar.

Observera att jag ej ska rösta rödgrönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Politik är för nördar som bryr sig om sitt land.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

70-80% av befolkningen stödjer dock inte att Viktorias bröllop ska finansieras med skattepengar.

Fast uppenbarligen gör dom ju det, då det varit rätt tyst om det och inga massprotester a la FRA-lagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Fast uppenbarligen gör dom ju det, då det varit rätt tyst om det och inga massprotester a la FRA-lagen

Folk har väl insett att det inte lönar sig att protestera då politikerna ändå inte lyssnar. Enligt alla opinionsundersökningar jag har sett har dock majoriteten ansett att kungen ska betala för bröllopet själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

rösta inte påaliens

med tanke på att vi har aliens i vår nuvarande regering så blir det nog inte särskilt kontroversiellt med en valomgång där aliens får mandat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Folk har väl insett att det inte lönar sig att protestera då politikerna ändå inte lyssnar. Enligt alla opinionsundersökningar jag har sett har dock majoriteten ansett att kungen ska betala för bröllopet själv.

Det anser jag egentligen också, men tycker inte det är nån stor grej. Tror inte folk bryr sig så mycket, och ger därmed sitt passiva stöd.
Hade det varit nåt som engagerade folk så skulle det protesteras ändå, oavsett om politikerna lyssnar eller ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Hade det varit nåt som engagerade folk så skulle det protesteras ändå, oavsett om politikerna lyssnar eller ej

Möjligen om det hade gett resultat tidigare. Men så har ju aldrig varit fallet. Riksdagen och regeringen gör vad som passar dem och struntar i vad folket tycker och eftersom folket vet att politikerna gör vad de känner för oavsett om de protesterar eller ej så stannar de hellre hemma än ger sig ut med plakat och hela köret i vinterkylan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

valet 2010 blir kul, har längtat efter att lägga min röst på de gröna[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Politik är för nördar som bryr sig om sitt land.

Politik är för passiva populister som varken bryr sig om sitt land eller någon annan. Att få det ekonomiskt rimligt för en själv verkar dock jävligt intressant hos dessa cyniska kreatur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera