Aviseringar
Rensa alla

Rösta på mig så eliminerar jag otrohet!


Ämnesstartare

Först ska jag se till att alla dagis stänger så att kvinnorna inte har nånstans att lämna sina ungar.

Sen höjer jag männens löner så att kvinnorna kan stanna hemma och ta hand om barnen (det är ju ändå bara där, vid spisen, vid tvätten och i sängen kvinnor gör nytta).

Jag stänger alltså alla dagis och fritids så att barnen inte har nånstans att gå. Jag ska även stifta en lag där kvinnor inte ska få jobb.

Om kvinnor stannar hemma med barnen kan de ju knappast bjuda hem en massa killar som kan banga dem.

Om någon mot all förmodan är otrogen blir det fängelsestraff i minst fem år för båda, kan de inte kontrollera sig under eller efter den tiden blir det dödsstraff.

Rösta på mig! Det tjänar alla på[party]

Och en sak till, om den som blivit bedragen godkänner det så kommer deras knullande läggas ut på nätet om det hamnar på band, jag ska göra allt i min makt så att alla ser det och kan smutskasta dem (gäller särskilt kvinnor eftersom de är korkade nog att knulla med andra män medan den de är gift med är på jobbet)


   
Citera
Ämnesstartare

alla män kommer ju vara otrogna mot sina fruar med varandra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

alla män kommer ju vara otrogna mot sina fruar med varandra

du menar att män kommer ligga med män?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurrish:

du menar att män kommer ligga med män?

precis så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur påverkar det kvinnor som inte har barn och män? Jävla ogenomtänkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

precis så

det blir fängelse och om nödvändigt dödsstraff

mediakatt:

Hur påverkar det kvinnor som inte har barn och män? Jävla ogenomtänkt.

om du hade läst din jävla idiot så blir det långt fängelsestraff och om nödvändigt dödsstraff

det här är ett steg att vi män ska återgå till att bli det dominanta könet så ni kvinnor äntligen kan bli av med era rättigheter


   
SvaraCitera

De borde sitta fast i fotbojor också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

De borde sitta fast i fotbojor också.

Eller inlåsta i burar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurrish:

om du hade läst din jävla idiot så blir det långt fängelsestraff och om nödvändigt dödsstraff

Om du inte hade varit en jävla idiot hade du sett hur ditt förslag brister, men så är tydligen inte fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Om du inte hade varit en jävla idiot hade du sett hur ditt förslag brister, men så är tydligen inte fallet.

så du menar att det är okej när tjejer horar runt med andra killar? slår vad om att du har gjort det och därför vill du inte att jag ska komma till makten


   
SvaraCitera

Du har min röst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurrish:

så du menar att det är okej när tjejer horar runt med andra killar? slår vad om att du har gjort det och därför vill du inte att jag ska komma till makten

Slår vad om att du horar runt med barnlösa kvinnor medan din fru är hemma med barnen, för det är den enda rimliga anledningen till att ditt förslag är så jävla värdelöst.

Antingen det, eller så har du en IQ som är lägre än ditt BMI.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Slår vad om att du horar runt med barnlösa kvinnor medan din fru är hemma med barnen, för det är den enda rimliga anledningen till att ditt förslag är så jävla värdelöst.

Antingen det, eller så har du en IQ som är lägre än ditt BMI.

så...du svarar i motfråga...kanske bevisar min teori, vem vet?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla kan väl gå med vakter som har pistoler mot deras heads


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurrish:

så...du svarar i motfråga...kanske bevisar min teori, vem vet?

Motfrågor förutsätter att jag faktiskt svarar med en fråga, vilket jag inte gjorde. Och jag vet. Kan även nämna mängder av andra personer som vet, men det är inte som om det jag gör är relevant för huruvida det du säger är korkat eller inte.

Däremot tror jag att du just bekräftade min tes om att du är korkad.


   
SvaraCitera