Aviseringar
Rensa alla

Rösta på mig så eliminerar jag otrohet!


Ämnesstartare

mediakatt:

Däremot tror jag att du just bekräftade min tes om att du är korkad.

Hörru jag visste att du skulle svara så, jag var trött och kom inte på nåt bättre.

Dessutom verkar du försöka slingra dig undan hela tiden, du har säkert knullat med nån kille bakom din pojkväns rygg och nu är du rädd, för jag kommer straffa dig när jag kommer till makten om fallet nu är att du har knullat bakom din pojkväns rygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du är avis för att du inte får några brudar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurrish:

Hörru jag visste att du skulle svara så, jag var trött och kom inte på nåt bättre.

Vi säger så.

Knurrish:

Dessutom verkar du försöka slingra dig undan hela tiden, du har säkert knullat med nån kille bakom din pojkväns rygg och nu är du rädd, för jag kommer straffa dig när jag kommer till makten om fallet nu är att du har knullat bakom din pojkväns rygg.

Avsaknad utav monogama förhållanden gör att otrohet inte riktigt existerar. Om du hade orkat läsa igenom allt jag skrivit på den här sidan istället för att bara kolla skapade trådar och hoppas på att hitta några bevis för din "teori" så hade du vetat hur jag ställer mig till saken, och hur min pojkvän ställer sig till saken.

Och när du kommer till makten är ett väldigt felaktigt ordval, med tanke på att en normalbegåvad åttaåring utan problem kan se hur ditt förslag i relation till det du vill uppnå är ren idioti. Kan du gå och trolla någon annanstans nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Avsaknad utav monogama förhållanden gör att otrohet inte riktigt existerar

din lilla jävla blatte sluta slingra dig! HAR DU KNULLAT BAKOM DIN POJKVÄNS RYGG ELLER INTE?!!!![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antagligen lär kvinnan bjuda hem arbetslösa medans mannen är borta. Liksom. Ägd!

Hur ska du göra i de förhållanden där otrohet anses fel?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurrish:

din lilla jävla blatte sluta slingra dig! HAR DU KNULLAT BAKOM DIN POJKVÄNS RYGG ELLER INTE?!!!!

Att jag inte svarar på dina frågor beror på att de inte har något med ämnet att göra. Du kom med ett förslag för att eliminera otrohet, att jag påpekar att det brister katastrofalt betyder inte att jag är för otrohet, det betyder att jag tycker att ditt förslag är dåligt och ogenomtänkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med, kvinnor ska låsas in i köket där de hör hemma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Att jag inte svarar på dina frågor beror på att de inte har något med ämnet att göra. Du kom med ett förslag för att eliminera otrohet, att jag påpekar att det brister katastrofalt betyder inte att jag är för otrohet, det betyder att jag tycker att ditt förslag är dåligt och ogenomtänkt.

Du smyger undan varje gång, det är misstänksamt utan tvivel

McLuver:

Håller med, kvinnor ska låsas in i köket där de hör hemma!

Bra talat, kamrat![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har min röst, broder!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurrish:

Du smyger undan varje gång, det är misstänksamt utan tvivel

Jag smyger inte undan, jag låter bli att svara på dina frågor, helt uttalat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurrish:

Dessutom verkar du försöka slingra dig undan hela tiden, du har säkert knullat med nån kille bakom din pojkväns rygg och nu är du rädd

kan intyga, det räcker att jag går på toa eller vänder mig om i sömnen så är hon framme och syndar, varje gång [sad]

tror dock inte att hon är speciellt rädd, hon sitter och skrattar åt dig. jag skrattar dock inte, har högre tröskel för humorvärde, så bättre än så kan du! [party]

Dold text: kanske. förmodligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag smyger inte undan, jag låter bli att svara på dina frågor, helt uttalat.

Exakt, för du döljer nåt, inget annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knurrish:

Exakt, för du döljer nåt, inget annat

Nej, för att de inte har med saken att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad komiskt att se TS bli ägd av mediakatt.[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Nej, för att de inte har med saken att göra.

fortfarande...du döljer något

passaro:

Fan vad komiskt att se TS bli ägd av mediakatt.

ja sånt ser du knappast hemma i bosnien

jajamän jag kommer ihåg!


   
SvaraCitera