Aviseringar
Rensa alla

Rösta på Sverigedemokraterna den 7e Juni


Ämnesstartare

Haha, han kan knappt hålla sig. Jävla gubbjävel.


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera

Jag gillar inte EU - SD gillar inte EU
Jag vill begränsa invandringen - de vill begränsa invandringen.

Annars är det ett skitparti, men om dem kan införa det ovan utan att "vinna" så vore det toppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adde88:

Annars är det ett skitparti

Vad är dåligt annars då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Nej, hahaha patetiskt parti det där.

är det patetiskt att dom vill att svenska regler ska gälla i sverige? att vi inte ska ha nån hemundervisning i de svenska skolorna?
Är det bra att svenskar inte ens vågar ha sitt eget lands flagga på sin balkong av rädsla för att de ska bli kallade rasister? Ska det vara så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker rösta på dom, bara för jag hoppas att dom skickar ut den där jävla neger värdeuppgift ur sverige


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

tänker rösta på dom, bara för jag hoppas att dom skickar ut den där jävla neger värdeuppgift ur sverige

eler hur, ut ska han [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

eler hur, ut ska han

öh ja, så dra[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

öh ja, så dra

jag bor inte i sverige[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

jag bor inte i sverige

bra, slipper jag rösta på sd[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

bra, slipper jag rösta på sd

spela roll, jag överröstar dig iaf


   
SvaraCitera

Palett:

är det patetiskt att dom vill att svenska regler ska gälla i sverige? att vi inte ska ha nån hemundervisning i de svenska skolorna?
Är det bra att svenskar inte ens vågar ha sitt eget lands flagga på sin balkong av rädsla för att de ska bli kallade rasister? Ska det vara så?

Lösningen är inte att stänga Sveriges gränser utan bli ett bättre land och få en bättre integration. Att stänga de Svenska gränserna i en lågkonjunktur är dessutom så idiotiskt att jag hoppas att jag inte behöver förklara?
(Det har med tullar och sammarbete över hela världen att göra)
Jag hoppas tamefan att hela ideén om "land" slutar snart, jag klarar mig bra utan alla jävla namn och olika land. Allt det skapar är människor som ställs mer ifrån varandra p.g.a. en jävla linje.

Svenskar är ett fegt folk, vi har alltid vart det.

Läs på lite innan du öppnar käften nästa gång, SD är inte direkt vettiga i dagens läge. Eller vänta, de har ALDRIG vart vettiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Svenskar är ett fegt folk, vi har alltid vart det.

ja och då är det VERKLIGEN på tiden att vi slutar vara så mesiga och låta invandrarna ta över vårat land tyclker du inte?


   
SvaraCitera

mm


   
SvaraCitera