Aviseringar
Rensa alla

Röstar din partner på samma parti/block som dig?


Ämnesstartare

Frågan lyder: Röstar du och din partner på samma block eller parti? Om du inte har någon partner nu så kan du ta fd partner om ingen sådan finns är den här tråden ingenting för dig. Eller ni kanske inte ens pratar om vad ni ska rösta på?

Låt mig få höra.


   
Citera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Röstar du och din partner på samma block eller parti? Om du inte har någon partner nu så kan du ta fd partner

Ja, samma block iaf.. jag har ej riktigt bestämt mig för exakt vad jag ska rösta på [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

Ja, samma block iaf.. jag har ej riktigt bestämt mig för exakt vad jag ska rösta på

Vänsterpartiet kommer du rösta på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vänsterpartiet kommer du rösta på.

Hur vet du det [no-no][no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

Hur vet du det

Gissar på att du är en människokramare. Vänstern passar bra då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Gissar på att du är en människokramare. Vänstern passar bra då.

[love] du har antagligen rätt ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

Ja, samma block iaf.

Som Jerry?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Som Jerry?

jepp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma block, ja. Om han röstar öht, men jag lär ju släpa iväg honom till vallokalen med motiveringen att jag inte hittar dit själv, och när han ändå är där så kan han passa på att rösta [ops]

Mitt ex röstade dock på SD, vilket jag inte kunde förstå för fem öre, eftersom han påstod att han inte gillar SD. Det känns ju väldigt idiotiskt att rösta på ett parti som man inte har några större sympatier för. [crazy]


   
SvaraCitera

För guds skull sheriffen... du är 22 år gammal nu.... sluta fixera up dig på politik och invandring. Att skrika sieg heil och dra små rasistiska skämt var väl busigt i 8an men när man är 22 år gammal blir det bara patetiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Att skrika sieg heil och dra små rasistiska skämt var väl busigt i 8an men när man är 22 år gammal blir det bara patetiskt.

När drog jag ett rasistiskt skämt på UM senast? Det var nog ett bra tag sedan.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

När drog jag ett rasistiskt skämt på UM senast? Det var nog ett bra tag sedan.

Påstår inte att du drar rasistiska skämt men att stå och babbla politik på det sättet du gör nu är ganska likt samam beteende folk hadde i 8an.

Försök att tänka på annat istället, det kommer bara bli en fixering som äter upp dig. Sverige är ett sjunkande skepp coh det bästa du kan göra är att anpassa dig och leva livet på ett någorlunda sätt eller flytta härifrån, du kommer inte kunna reparera sverige på något sätt alls.


   
SvaraCitera

Mitt ex gör. Jag vet inte vad min nuvarande flickvän ska rösta på. Vet inte ens om jag ska rösta alls själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Mitt ex gör.

om inte han är sdare nuförtiden [blush]


   
SvaraCitera