Aviseringar
Rensa alla

Rött hår!


Harpyja:

det blir rödare ju mer man färgar.

Aha, det har jag tyvärr ingen aning om :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Inte direkt. Jag hittade extremrött i den där "brilliant"- serien de har på åhlens. Vet inte vad du menar med extremrött nu, men den var verkligen knallröd.

Har haft den också, men den bleknar fort som alla andra röda.
Med extremrött menar jag typ sånna röda färger man kan köpa på tex shock [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tame:

Har haft den också, men den bleknar fort som alla andra röda.
Med extremrött menar jag typ sånna röda färger man kan köpa på tex shock [rolleyes]

Okej, då rekommenderar jag att du först färgar rött, sedan fotsätter med toning. Det bör hålla sig bättre då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misfits:

Okej, då rekommenderar jag att du först färgar rött, sedan fotsätter med toning. Det bör hålla sig bättre då.

^
Jo det blir nog bra 🙂 För om jag bleker innan toningen borde det blonda/orange synas igenomm efter ett tag om det inte håller så bra. Och jag i ljust hår är bigfail.


   
SvaraCitera

Färgade du med den där som kostade 25 kronor eller någonting sådant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Färgade du med den där som kostade 25 kronor eller någonting sådant?

Ne har provat ganska många, men typ Swartzkopf (stavning?), Wella, Loreal och dom vanliga märkena.. Är det Jane Helen du tänker på? brukar kosta typ 25 på rusta [bigsmile]


   
SvaraCitera

tame:

Är det Jane Helen du tänker på? brukar kosta typ 25 på rusta

Nej, jag vet inte. Jag skulle köpa Swartzkopf Kashmir röd (vet inte heller hur man stavar så jag kopierade) på willys och då såg jag en billig röd för 25kr men jag vågade inte köpa den. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

billig röd för 25kr men jag vågade inte köpa den.[cute]

hehe [bigsmile] behöver ju inte vara dåligt för att det är billigt, om det var det du tänkte på [rolleyes]


   
SvaraCitera

tame:

hehe behöver ju inte vara dåligt för att det är billigt, om det var det du tänkte på

Men det var ett så konstigt märke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Men det var ett så konstigt märke.

Jaha [cute]


   
SvaraCitera

tame:

håller tydligen väldigt bra om man sköter det rätt

Det är ju faktiskt så med alla 😛 men det brur ju på hur mycket solen skiner ur det också, har man toning så går det ju ännu lättare ur också

tame:

Så, färga extremtoning på redan färgat rött hår? Blir det bra eller ska jag bleka?

Jag färgade håret med rött förut med och jag tog bara rött på rött varje gång, det funkade bra.
Testade också Willys färg men den sista gången jag köpte det höll den skitbra, vet inte om det var en ny :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cruento:

Jag färgade håret med rött förut med och jag tog bara rött på rött varje gång, det funkade bra.
Testade också Willys färg men den sista gången jag köpte det höll den skitbra, vet inte om det var en ny :S

Okej 🙂 men då ska jag nog inte bleka igen, verkar som att det funkar ändå [smile]


   
SvaraCitera

tame:

Okej 🙂 men då ska jag nog inte bleka igen, verkar som att det funkar ändå

Ok bra [smile] [wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera