Aviseringar
Rensa alla

Rött kryss vid batteriikonen på min laptop


Ämnesstartare

och så står det att jag ska byta batteri. Men om jag inte har råd då? Vafan gör jag då?


   
Citera
Ämnesstartare

Outro:

och så står det att jag ska byta batteri. Men om jag inte har råd då? Vafan gör jag då?

sådär stod det på min gamla dator en gång, då plockade jag ut batteriet och blåste lite därinne, sen när jag stoppade in den igen funkade det.

magiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

magiskt

Woah!
Vågar inte dock, rädd att allting ska falla isär. Har haft otur på senaste tiden, det skulle mycket väl kunna hända!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Woah! Vågar inte dock, rädd att allting ska falla isär. Har haft otur på senaste tiden, det skulle mycket väl kunna hända!

men batteriet sitter ju längst ut under datorn, du behöver ju inte plocka isär datorn [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

men batteriet sitter ju längst ut under datorn, du behöver ju inte plocka isär datorn

Kommer dö ändå, lovar!
Första som händer när jag flyttar till Uppsala så får jag punka på cykeln och sen så dog mina högtalare =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Kommer dö ändå, lovar!Första som händer när jag flyttar till Uppsala så får jag punka på cykeln och sen så dog mina högtalare =(

hahaha åååh stackare[love]

men jag har förstått det som att du har det helt awesome ändå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

hahaha åååh stackare

men jag har förstått det som att du har det helt awesome ändå!

Jaaa, men som sagt så har jag det superfint ändå. Längtar tills jag fyller år och du kommer på festligheter! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ström, du vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drygpasse får inte närvara här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Jaaa, men som sagt så har jag det superfint ändå. Längtar tills jag fyller år och du kommer på festligheter!

jaaa, ååh kanske borde köpa tågbiljett snart [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jaaa, ååh kanske borde köpa tågbiljett snart

Tycker jag verkligen! Ska nog bumpa tråden och försöka få folk att tagga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Drygpasse får inte närvara här!

Haha förlåt, men ta ur batteriet och använd ström så länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Tycker jag verkligen! Ska nog bumpa tråden och försöka få folk att tagga.

gööört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

ööö

Kan nu även tillägga att vår kökslampa slutade fungera när jag skulle häva på den idag. Vad är det med mig????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Kan nu även tillägga att vår kökslampa slutade fungera när jag skulle häva på den idag. Vad är det med mig????

du borde inte hålla på med tekniska grejer [sad]


   
SvaraCitera