Aviseringar
Rensa alla

RÖTT ÖGA?


Ämnesstartare

Hallåj allihopa! :>. I ett par dagar har mitt vänstra öga blivit rött, och när jag vaknat efter att jag sovit så är det en massa klet på ögat. Jag har haft ett synfel förr, men jag tror att synen på de vänstra ögat har blivit liiiiite värre.

+ att det känns som om jag har växtvärk på ETT ben? Man ska väl ha växtvärk på båda sidorna av kroppen?


   
Citera
Ämnesetiketter

1. Låter som ögoninflammation. Finns ögondroppar för det. Fråga på apoteket.

2. Nej, det är helt lugnt att ha växtvärk i ett ben. Indikerar inga som helst farligheter, så långt min kännedom räcker.

Krya på dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket Chibibbi! Känner mig mycket bättre :)) Brukar synen förvärras lite under ögoninflammation!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

lillsen10:

Brukar synen förvärras lite under ögoninflammation!

Javisst. Det brukar bli suddigt, så det är inget att vara rädd för. Om du ändå är orolig kan du alltid uppsöka vårdcentralen så kan de ta en titt.

lillsen10:

Känner mig mycket bättre :))

Fint det, hörru! Får hoppas det går över fort!

lillsen10:

Tack så mycket Chibibbi!

Det är lugnt, mannen. Gör gärna vad jag kan för att hjälpa till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså märkte nu att ögonen inte alls är förvärrad och att det ser ut som ögoninflammation! ska köpa ögondroppar imorgon! Om någon ser detta; borde jag kunna gå till skolan? så farligt är det inte (än)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Javisst. Det brukar bli suddigt, så det är inget att vara rädd för. Om du ändå är orolig kan du alltid uppsöka vårdcentralen så kan de ta en titt. Fint det, hörru! Får hoppas det går över fort!Det är lugnt, mannen. Gör gärna vad jag kan för att hjälpa till.

Tack tack tack!!


   
SvaraCitera

lillsen10:

Om någon ser detta; borde jag kunna gå till skolan? så farligt är det inte (än)

Nej, det är väldigt smittsamt, så skulle nog tro att det är bättre att vara hemma än att det blir massepidemi i skolan.


   
SvaraCitera

låter som pink eye, du har nog fått bajs i det, typ kliat dig i rumpan o sen petat i ögat, eller så har nån pruttat på din kudde.


   
SvaraCitera

ögondroppar och saken är biff


   
SvaraCitera

med eriks bea


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

=)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAH sköna kommentarer <3 tack alla! Sköljde med koksaltslösning har redan blivit lite bättre! Mitt enda problem nu är att jag har skolfoto på tisdag så hoppas det inte är lika rött då.


   
SvaraCitera