Aviseringar
Rensa alla

rött/torrt på ollonet efter onani. Hjälp!!!


Ämnesstartare

Hej!

Efter jag har onanerat blir det lite rött på ollonet, precis vid urinrörsmynningen. Det är väldigt litet, endast ca. 1cm X 1cm område som är rött.

Detta röda kommer direkt efter jag har haft onanerat, tar jag ingen mjukgörande salva på det blir huden torr och fnasig.

*Jag sköter hygienen, tvättar mig max 1 gång om dagen. Prövat med bara vatten, även prövat att använda ACO's intimtvål.
*Tvättar mig absolut inte för ofta eller för sällan.

Jag tror inte det är svamp, för det brukar gå bort snabbt för killar, har även prövat pevaryl utan resultat. Är också testad mot könssjukdomar så är absolut inte det heller. (+ att jag använt kondom)

Andra saker jag prövat:
* Kortisonsalva
* Olivolja
* Mjukgörande salvor som tex Idomin.
* Någon salva mot irreterad hy.

Jag har haft detta i cirka 6 månader nu. Jag har prövat leva i celibat och varken onanerat eller haft sex under 3-4 veckors perioder och då går det bort. Men så fort jag onanerar igen kommer det tillbaka! Det varken kliar eller svider, enda symptomen är att huden är röd och efter ett tag blir den torr och fnasig.

Det blir bättre med mjukgörande salvor och kortison, men det kommer snabbt tillbaka.

Vad kan detta vara, och hur 'botar' jag det?

Verkar inte finnas någon lösning :-((

Tacksam för alla svar och tips!!!


   
Citera

Du kanske är allergisk mot din sperma?
Låna sperma av kompis och smeta på och kolla om det blir samma effekt. [y]


   
SvaraCitera

Myksa:

Låna sperma av kompis och smeta på och kolla om det blir samma effekt. [y]

HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du kanske är allergisk mot din sperma?
Låna sperma av kompis och smeta på och kolla om det blir samma effekt.

Det tror jag inte. Det röda kommer även om jag bara har stånd. Ligger jag å har bånge en kväll utan att ens röra kuken så kommer det röda ändå.


   
SvaraCitera

låter inte bra


   
SvaraCitera

Jag skulle tro att det är någon form av infektion, så gå till en vårdcentral och kolla upp dig, så behöver du inte oroa dig för det mer[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera