Aviseringar
Rensa alla

Rövprovet hängde sig. RAAAAAAAAAAAAAw!!!!! :'(


Ämnesstartare

Höll på att göra ett teoriprov hemmifrån, suttit med det i två timmar och verkligen letat upp alla svaren för att verkligen klara av ett nu. När jag har två, TVÅ!!!!!! frågor kvar dyker denna jävla sidan upp när jag klickar på nån knapp (nedan). VARFÖR?!

Antar att det har med deras server att göra?
Kan jag låta datorn och programmet stå igång under natten och hoppas på att det funkar imorgon?

jävla röv.jpg


   
Citera

Human:

letat upp alla svaren

vrf äre då så viktigt att se slutpoängen? du kommer ju garanterat få alla rätt då


   
SvaraCitera

hahaaha


   
SvaraCitera

Deras fel.


   
SvaraCitera

härligt.. bara att börja om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värde uppgift:

vrf äre då så viktigt att se svaret? du kommer ju garanterat få alla rätt då

för jag vill klara provet? det är ju samma som dem man gör på körskolan bara att jag gör dem hemmifrån. jag måste ju klara dem. ÅH


   
SvaraCitera

Human:

för jag vill klara provet? det är ju samma som dem man gör på körskolan bara att jag gör dem hemmifrån. jag måste ju klara dem. ÅH

vilket jävla prov på körskolan? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värde uppgift:

vilket jävla prov på körskolan?

proven man måste klara innan man gör det slutliga teoriprovet?


   
SvaraCitera

Human:

proven man måste klara innan man gör det slutliga teoriprovet?

what? jag skrev teoriprovet utan nån jävla körskola. om dom säger att du måste klara deras prov innan man får göra vägverkets teoriprov så är du rätt blåst


   
SvaraCitera

om du har letat upp svaren i två timmar finns det typ ingen chans att du klarar det slutliga teoriprovet. så, gör om det. anledningen till att du måste klara detta är att du ska vara förberedd.


   
SvaraCitera

värde uppgift:

what? jag skrev teoriprovet utan nån jävla körskola. om dom säger att du måste klara deras prov innan man får göra vägverkets teoriprov så är du rätt blåst

hon måste bara klara deras prov om hon vill att de ska boka teoriprovet istället för att hon gör det privat. körskolans prov är rätt bra övning, så det är lika bra att göra dem.


   
SvaraCitera

ennie:

hon måste bara klara deras prov om hon vill att de ska boka teoriprovet istället för att hon gör det privat. körskolans prov är rätt bra övning, så det är lika bra att göra dem.

du skämtar? jag tog körlektioner men dom sa fan inte ett dyft om det där till mig. allt dom sa: du klarar teorin på egen hand va? jag svara ja.

gjorde alla övningsfrågor i en teoribok. plugga på det jag missa på. tog 3 rejäla nätter o sen gick jag o skrev provet. fick 63.

enklare o plugga på det man svarar fel på istället. går snabbare


   
SvaraCitera

värde uppgift:

what? jag skrev teoriprovet utan nån jävla körskola. om dom säger att du måste klara deras prov innan man får göra vägverketsteoriprov så är du rätt blåst

Han kanske gör det för att han bor i en mindre stad dit en examinator kommer vilket ger en fördel när han ska köra upp än om han skulle göra det t.ex. i sthlm.

Körskolorna brukar oftast inte låta folk köra upp om de inte fyllt deras kriterier, även fast det inte behövs för det egentliga körkortet. Finner man sig inte i det får man pallra sig till en storstad och köra upp där [y]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Han kanske gör det för att han bor i en mindre stad dit en examinator kommer vilket ger en fördel när han ska köra upp än om han skulle göra det t.ex. i sthlm.

körde upp i sthlm. sollentuna dessutom. som ska vara svårast i sthlm.

Skentrevlig:

Körskolorna brukar oftast inte låta folk köra upp om de inte fyllt deras kriterier, även fast det inte behövs för det egentliga körkortet. Finner man sig inte i det får man pallra sig till en storstad och köra upp där

körde upp som privatist. utmärkt körning sa bruden. dock var hon ganska snäll mot mig. misstänker för att jag uppfattas av många tjejer som söt [shake].


   
SvaraCitera

värde uppgift:

du skämtar? jag tog körlektioner men dom sa fan inte ett dyft om det där till mig. allt dom sa: du klarar teorin på egen hand va? jag svara ja.

det kanske finns fler körskolor..........

värde uppgift:

enklare o plugga på det man svarar fel på istället. går snabbare

ja, det är så de proven fungerar.


   
SvaraCitera