Aviseringar
Rensa alla

rolig nyhet som fick mig att skratta


Ämnesstartare

haha "älgar förstör tallskog för miljardbelopp varje år" haha nej dom förstör inte, dom äter samma föda som dom ätit sen dom kom på att de gick äta de, precis som att människan äger skogen o att djuren inte ska ha rätt i äta de dom ätit skitlänge haha blir bara full av skratt hur gumt de låter


   
Citera
Ämnesetiketter
Haien

Hah


   
SvaraCitera

Hade passat bättre att posta i  http://ungdomar.se/forum/thread/i-mina-tankar-just-nu-traden-tva-ett/last#forum_post_last då diskussionsunderlag saknas. =)


   
SvaraCitera

Människor är det enda djuret som förstör jorden. Vi tror att vi är bäst och kan göra vad vi vill, sen blir vi arga när naturen "förstör". 


   
SvaraCitera

Mmh :((


   
SvaraCitera

Ja självklart resonerar folk som profiterar på skogsskövling så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

666 Girl:
Hade passat bättre att posta i  http://ungdomar.se/forum/thread/i-mina-tankar-just-nu-traden-tva-ett/last#forum_post_last då diskussionsunderlag saknas. =)

precis oså ä de ingen som bryr sig o va msn skriver där haha 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Människor är det enda djuret som förstör jorden. Vi tror att vi är bäst och kan göra vad vi vill, sen blir vi arga när naturen "förstör". 

yep money o människor förstör, o om man nu inte vill att nyplanterade träd ska bli älgmat så ä de ju bara sätta stängsel runt om tills träden ä stora nog att klara av om en älg tuggar på de


   
SvaraCitera

handendärnissen:

precis oså ä de ingen som bryr sig o va msn skriver där haha 

har du rätt i, gör som du vill haha. nyhetstorka måntro hahaha


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Ja självklart resonerar folk som profiterar på skogsskövling så. 

Du förstår inte hur svensk skogsbruk går eller?


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Du förstår inte hur svensk skogsbruk går eller?

Den går ut på att lämna skogen ifred? Nä


   
SvaraCitera

vonKissekatt: Ja självklart resonerar folk som profiterar på skogsskövling så.

...Skogen som åsyftas är den som odlas, alltså det som skall kompensera för skövling. Vi kan ju såklart sluta bruka skog, men jag är osäker på om du är beredd att ta konsekvenserna.


   
SvaraCitera

aristoteles:

...Skogen som åsyftas är den som odlas, alltså det som skall kompensera för skövling. Vi kan ju såklart sluta bruka skog, men jag är osäker på om du är beredd att ta konsekvenserna.

den ska ju skövlas sedan??? hallå


   
SvaraCitera

Och det bör för övrigt inte komma som en överraskning för någon att älg kostar skogsägare stora summor varje år, det är därför de tar inte jägare för att hålla beståndet nere.


   
SvaraCitera

vonKissekatt: den ska ju skövlas sedan??? hallå

Ja, det är hela poängen med att kompensera. Det är en cykel.


   
SvaraCitera