Aviseringar
Rensa alla

Rolig rapbattle mellan einstein och hawking 😀


Ämnesstartare

Mja, Peter har dock gjort bättre saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De med Hitler och Vader är så bäst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fröken_Anonym:

Haha, var det så uppenbart? Känner inte att jag är värdig att behålla mitt nuvarande nick, isf.

Fast det var nog inte så svårt att lista ut, nu när jag tänker efter.

Du hade en könsanvisning förut, hade nyligen lyssnat på Edith Piaf och i "I mina tankar just nu" - tråden hade du just skrivit något i stil med att "Vem kunde ana att Edith Piaf skulle vara så bra."

Fröken_Anonym:

Det gör det, men vet inte om det är okej att posta tillvägagångssättet på UM dock.

Det är väl det vanliga.

Fröken_Anonym:

Givetvis, givetvis. Blev ganska så förtjust när jag såg att det fanns två. [blush]

Fast tvåan är ändå bättre, får man lov att säga.

Fröken_Anonym:

Får göra så, hädan efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

De med Hitler och Vader är så bäst!

Föredrar Beethoven och Bieber.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du hade en könsanvisning förut, hade nyligen lyssnat på Edith Piaf och i "I mina tankar just nu" - tråden hade du just skrivit något i stil med att "Vem kunde ana att Edith Piaf skulle vara så bra."

Åh, såklart. Jag som ville jävlas lite med att inte säga vem jag var. Nåja, nu vet jag till nästa fall och nästa offer. Men...så du brukar tjuvkika i den tråden utan att skriva något?

Nachac:

Det är väl det vanliga.

Ja, och hur vida det är försvarbart är allt diskutabelt. Men, men.

Nachac:

Fast tvåan är ändå bättre, får man lov att säga.

Ja, jag kan inte säga att jag inte håller med dig. Verkar som att vi har åtminstone någon slags musiksmak gemensamt. Det får kompensera för den låga musikaliska kompatibiliteten vi har i övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fröken_Anonym:

Åh, såklart. Jag som ville jävlas lite med att inte säga vem jag var. Nåja, nu vet jag till nästa fall och nästa offer. Men...så du brukar tjuvkika i den tråden utan att skriva något?

Jag kikar lite här och var och ibland skriver jag ju. Smått underhållande att läsa dina tankfulla "blogginlägg" ibland. Känner igen tankarna från förr lite.

Fröken_Anonym:

Ja, jag kan inte säga att jag inte håller med dig. Verkar som att vi har åtminstone någon slags musiksmak gemensamt. Det får kompensera för den låga musikaliska kompatibiliteten vi har i övrigt.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag kikar lite här och var och ibland skriver jag ju. Smått underhållande att läsa dina tankfulla "blogginlägg" ibland. Känner igen tankarna från förr lite.

Tankfulla och tankfulla...Känns mest som flummigt nonsens i efterhand, fastän jag faktiskt seriöst försöker komma fram till något. Kul att det underhåller någon. Då är det inte helt förgäves.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och du var mig en jäkel på att svara snabbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag tar tillbaka det där sista. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fröken_Anonym:

Tankfulla och tankfulla...Känns mest som flummigt nonsens i efterhand,

Tankar känns oftast som mest relevanta i stunden, men de är absolut inte meningslösa. Ibland är ifrågasättandet viktigare än substansen i det.

Fröken_Anonym:

Och du var mig en jäkel på att svara snabbt.

Fröken_Anonym:

Tror jag tar tillbaka det där sista. 🙂

Gick och lade mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

De med Hitler och Vader är så bäst!

"you cant even get your son to join the family business" 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har lärt mig utantill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Gick och lade mig.

Åh, jag förstår. Det är lugnt.

Nachac:

Tankar känns oftast som mest relevanta i stunden, men de är absolut inte meningslösa. Ibland är ifrågasättandet viktigare än substansen i det.

Ja. Det tråkiga är att man ofta glömmer vad man kommit fram till, så man kommer aldrig någon vart. Varken närmare någon sanning eller annat. Önskar man kunde ha någon inspelningsmakapär i hjärnan. Annars blir det väl att skriva ner allt relevant som man tänker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fröken_Anonym:

Ja. Det tråkiga är att man ofta glömmer vad man kommit fram till,

Har inte det problemet själv, men om du känner det borde du absolut skriva ner det.


   
SvaraCitera