Aviseringar
Rensa alla

Roliga fritidsintressen??


lolz
 lolz
Ämnesstartare

Jag har jättetråkigt! Har verkligen ingeting att göra när jag kommer hem från skolan!

Undrar bara om någon har något tips på ett roligt fritidsintresse som man kan börja med?

Jag älskar djur, så vore roligt om någon har ett tips med något kul man kan göra med något djur?


   
Citera

ridlektioner? hästar och sånt?


   
SvaraCitera

samla skalbaggar!!!!


   
SvaraCitera

ornitologi!


   
SvaraCitera
reben

wow, spela hunter 


   
SvaraCitera
Draug

fritid är dötid svårt att hitta på något vettigt att göra. Börja teckna kanske? det kan vara rogivande i längden.


   
SvaraCitera

Volontära på ngt djurhem eller gå ut med hundar (då kan man ju också ofta få betalt)


   
SvaraCitera
ILLER

www.reddit.com. öppna hemsidan en gång och se ditt liv sakta reduceras till subforum innehållandes söta katter i rymden/hajar med människotänder/djur med bortretuscherade halsar eller precis vad annat som helst.


   
SvaraCitera

Sportfiske är det bland det roligaste speciellt om man vet någon som kan följa med. Som sagt fiska med känsla och behandla fisken med respekt 🙂 


   
SvaraCitera

TV-spel. Man har aldrig tråkigt och det är ett väldigt bra sätt att döda på tid. Visst, man rör sig inte nämnvärt, men förbannat kul är det.


   
SvaraCitera

Cykling


   
SvaraCitera

ishockey är så jävla roligt. både att spela och kolla på.


   
SvaraCitera

pyroteknik! börja med att beställa några paket fp3 och la bomba, när du vet hur dom är uppbyggda beställer dutuber, stubin och ett antal paket explosive 1. sen får du lista ut resten själv..


   
SvaraCitera

läs 🙂 Sjukt underskattat.

Sen så kan du ju gå med i olika föreningar och så 🙂 börja spela ett instrument kanske? eller gå på en danskurs


   
SvaraCitera

Don't mourn, organize!


   
SvaraCitera