Aviseringar
Rensa alla

Roliga/galna saker att göra på sommaren


Ämnesstartare

Sommarlovet har ju börjat, eller ja imorgon för mig.

Iaf så undrar jag om nån har lite roliga förslag på galna saker att göra på sommaren, lite minnen vill man ju ha. [y]


   
Citera

palla äpplen är alltid kul


   
SvaraCitera

Roadtrip! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

festival!


   
SvaraCitera

Hej ppazppaz..:) På sommaren vill man ju hitta på något alldeles extra..något som kan bli ett minne för livet..och sätter sig i ryggmärgen:). Det måste alla inse..att sommaren är tiden för bus och skoj...och det gäller alla åldrar. Jag har lite förslag..som först och främst grundar sig i vad man själv gjort tidigare somrar men också kommer direkt ur fantasin och bara poppar upp som en liten smäll:)..jag kallar dem spontana idder.


   
SvaraCitera

hatar ordet "galen"[sad]


   
SvaraCitera

ta studenten är ganska ql


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

hatar ordet "galen"

indeed. Folk som beskriver sig själv som galen är aldrig det. [confused] (Nej, jag tycker inte man är inte galen för man gör en "åh så gullig och galen" min på kort[tired])


   
SvaraCitera

Babydoll:

Folk som beskriver sig själv som galen är aldrig det. [confused]

precis[n] "om du inser att du är galen, är du inte det" eller hur det var, minns ej vem som sa det heller[sad]


   
SvaraCitera

Här kommer mina bus..i en sammanställd lista:)..hoppas någon kan dra nytta utav dem.

sommarbus.JPG


   
SvaraCitera

Festivaaal. Peace & Love.


   
SvaraCitera

njuta av det enkla faktum att man är ledig.


   
SvaraCitera

Bra musik, en jolle, nån random mini-ö mitt i vattnet och massa götta. Och dricka. En stor eld senare kan det roliga börja.

Flumma är alltid roligt.


   
SvaraCitera