Aviseringar
Rensa alla

Roliga saker man sagt som barn


Ämnesstartare

"Är det en sån du stoppar upp i rumpan?" Skrek jag ut över mataffären till min mamma, syftade på ett paket tamponger som låg i varukorgen [ops]


   
Citera

ser inte det roliga. är ju sant[confused]


   
SvaraCitera

haha mojsade ner en tampong i ketchup o hängde på en killes dörr!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Enligt ryktet var mitt första ord "Audi" [cool] Pga pappa som jobbade som Audiförsäljare på den tiden.

Annars en liten sån där episkt opassande sak jag sade:
Praoade hos systers dåvaraden pojkvän, och han lärde mig Photoshop pga att det var själva jobbet typ.

Så frågade min syster på kvällen vad vi gjort under dagen, å jag svarade något i stil med:
"Har photoshoppat semesterbilder på er! Det är jätteroligt, man kan göra saker större och så!"

Menade egentligen typ förstora ögon osv... men kan tänka mig vad min syster tänkte då [blush]


   
SvaraCitera

Var ute med hunden för första gången själv när jag var 4 år och hade lovat att jag skulle plocka upp bajset efter honom. Innan detta hade jag bland annat övat på att plocka upp stenar med påsen och knutit om precis som man ska göra, så jag var förberedd.

Så går jag ut med hunden och kommer hem efter ca 10 minuter, varpå min mor frågar mig om jag plockat upp bajset, varpå jag svarar:

"Nä... Mamma, det luktade bajs."


   
SvaraCitera

I bilen på väg hem från dagis. Jag har varit tyst en bra stund när jag öppnar munnen och säger:
"Mamma... vet du hur hundmonstren låter?
"Näe"
"Vovv äckligt! Vovv äckligt!"
"Haha ojdå"
"Ja, och vet du hur kattmonstren låter?"
"Hmm, det måste ju vara "mjau äckligt!" då"
"Aa, men vet du hur trädmonstren låter?!"
"Nej, jag har ingen aning"
"STUBBE ÄCKLIGT! STUBBE ÄCKLIGT!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ser inte det roliga. är ju sant[confused]

[confused]


   
SvaraCitera

antrax:

"STUBBE ÄCKLIGT! STUBBE ÄCKLIGT!"

VA :') [bigsmile]


   
SvaraCitera

szfgjdf:

"Är det en sån du stoppar upp i rumpan?" Skrek jag ut över mataffären till min mamma, syftade på ett paket tamponger som låg i varukorgen [ops]

Haha! [bigsmile]

Nä, jag tror inte jag har sagt något sådant som barn, var väldigt blyg och sånt. [cute]

antrax:

"STUBBE ÄCKLIGT! STUBBE ÄCKLIGT!"

jaha? [confused]


   
SvaraCitera

S3ON:

jaha? [confused]

hej [smile]


   
SvaraCitera

när någon frågade hur gammal jag var så viskade mamma till mig att jag var tre och ett halft, men jag sa jag är halv tre[smile]


   
SvaraCitera

antrax:

"STUBBE ÄCKLIGT! STUBBE ÄCKLIGT!"

Hahah, wtf [bigsmile]


   
SvaraCitera