Aviseringar
Rensa alla

roliga/slappa sommarkurser i sthlm?[cute]


Ämnesstartare

är ju typ sista dagen att söka sommarkurser idag eller imorgon(sånna på högskolan alltså) men jag hittar ingen som jag skulle kunna vara intresserad av. och den ska helst vara i stockholm(skola spelar nog ingen roll dock) eftersom att jag ändå troligtvis ska flytta dit i höst(eftersom att den utbildningen jag vill gå typ bara finns där(oki den finns i karlshamn också men där vill jag inte bo) och jag har typ dubbelt så höga poäng än som var lägsta förra året så jag är ganska säker på att jag kommer in), så jag isåfall kan flytta i början av sommaren istället för efter, och dessutom få CSN hela sommaren[party]

så säg någon bra sommarkurs som jag bör gå, som är rolig och som man inte behöver plugga jättemycket på, och som man helst inte behöver vara så intresserad av för att uppskatta[cute]


   
Citera

postis_per:

eftersom att jag ändå troligtvis ska flytta dit i höst

MEN VAAAAA. VARFÖR HAR INGEN BERÄTTAT DET FÖR MIG?
VI KAN BLI BEZTIZAR GUGGE!!!11 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

MEN VAAAAA. VARFÖR HAR INGEN BERÄTTAT DET FÖR MIG?
VI KAN BLI BEZTIZAR GUGGE!!!11 [blush]

men är ju liksom inte säääkert[no-no] bara typ vad jag planerar nu[cute]


   
SvaraCitera

postis_per:

men är ju liksom inte säääkert[no-no] bara typ vad jag planerar nu[cute]

Meh, ändå!
Vill du komma hem till mig och Mario och dricka te om du nu flyttar dit? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Meh, ändå!
Vill du komma hem till mig och Mario och dricka te om du nu flyttar dit? [blush]

ohja[blush] bodde men bodde inte du typ i gbg?[surprised] eller har du flyttat in permanent hos mario nu?!?!?[surprised][surprised][surprised][surprised][cute][cute][cute][blush]


   
SvaraCitera

postis_per:

ohja[blush] bodde men bodde inte du typ i gbg?[surprised] eller har du flyttat in permanent hos mario nu?!?!?[surprised][surprised][surprised][surprised][cute][cute][cute][blush]


Jag bor i Lilla Edet just nu, men jag ska flytta till Mario i höst. [cute]
Raggar vänner så det står härliga till. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag bor i Lilla Edet just nu, men jag ska flytta till Mario i höst. [cute]
Raggar vänner så det står härliga till. [blush]

haha jaha[cute] pro[cute] trodde jag hade missat något[sad]


   
SvaraCitera

postis_per:

haha jaha[cute] pro[cute] trodde jag hade missat något[sad]

Klart du inte har. Jag kommer ju såklart göra en hejdundrande inflyttningstråd. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Klart du inte har. Jag kommer ju såklart göra en hejdundrande inflyttningstråd. [blush]

ja jag menare[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flytta till lund istället så du kan bli min vän[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[surprised][y][smile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera