Aviseringar
Rensa alla

Roliga tråden


Ämnesstartare

skriv om roliga saker eller händelser


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag drömde att jag drömde, och när jag vaknade i drömmen så satt jag i ett klassrum bredvid min vän. Berättade för honom att jag hade en konstig dröm, "hur vet du att du fortfarande inte drömmer" sa han. Då vaknade jag upp på riktigt i min säng.

Det var roligt, lite läskigt etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag satt och kikade på TV förut, helt plötslig säger en flicka i ett program exakt en mening jag sitter och tänker på.. Riktigt kusligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torbjörn: Jag satt och kikade på TV förut, helt plötslig säger en flicka i ett program exakt en mening jag sitter och tänker på..

händer rätt ofta
inge' konstigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

händer rätt ofta
inge' konstigt

Aldrig hänt mig förut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: händer rätt ofta

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torbjörn: Aldrig hänt mig förut.

har varit med om det typ tre gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

har varit med om det typ tre gånger

Tror du detta kan ha med telepati att göra? Är bombsäker i mitt fall, vart ingen mening man ofta tänker sig om jag säger så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torbjörn: Tror du detta kan ha med telepati att göra? Är bombsäker i mitt fall, vart ingen mening man ofta tänker sig om jag säger så..

Nej, det tror jag inte.


   
SvaraCitera

Satt och rökte i fönstret idag då jag märkte att en katt klättrat in på min gård, när jag skulle gå ner och klappa den så rev den mig, sen stack den. #feeling sviken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iatebaronxoxo:
Satt och rökte i fönstret idag då jag märkte att en katt klättrat in på min gård, när jag skulle gå ner och klappa den så rev den mig, sen stack den. #feeling sviken

stack??säker att det var en katt inte en geting=?
%&#¤¤¤dålig skämt


   
SvaraCitera

ennie:

stack??säker att det var en katt inte en geting=?
%&#¤¤¤dålig skämt

haha, jotack den an du nog räkna med på 2013:s värsta skämt xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en ko gick och vände. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tumblr_msoao6tqnn1qdlh1io1_400_52419ac49
tyckte tydligen den här va tillräckligt kul för att börja skratta högt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag hände en konstig sak i skolan. jag satt och inte lyssnade på en genomgång och fattade inget. men när läraren frågade vad är svaret? jag tänkte 7. och svaret var 7.


   
SvaraCitera