Aviseringar
Rensa alla

Roliga tråden


Ämnesstartare

Storchen84:

Fast när jag tittar runt på blocket brukar jag kalla det för "porrsurfa", undrar hur vanligt det är att säga att man "porrsurfar" för att det är kul, när man i själva verket gör något helt annat, något som man kanske själv upplever som porr, men som inte är faktisk porr.

Skulle isf se fina möbelsidor & dyl som porr. Fast jag blir ju inte sexuellt upphetsad av det kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skulle isf se fina möbelsidor & dyl som porr. Fast jag blir ju inte sexuellt upphetsad av det kanske.

Måste man ju inte bli. Man kan kalla det för porrsurfa bara för skojs skull[bigsmile]Jag har aldrig blivit sexuellt upphetsad av att titta runt på blocket vad jag vet[crazy]

Fast hmm, du slängde visserligen in ett "kanske", som om du kanske skulle kunna bli sexuellt upphetsad av fina möbelsidor & dyl[bigsmile][wink][ops]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Väntar på Chibibbi & co

Ursäkta? [sad]

Ja, i vilket fall: Dessa fina leksaker kallas hoppstyltor. Brukade hoppa med sådana när jag var ca 10-11 år. Alla barnen brukade springa till fritids efter skolan för att hinna få tag i en, då det fanns ett begränsat antal.
Jag var alltid först. [cool]

/desperat barn som gillar hoppstyltor.

Nämen det var fina saker. Gillade dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fanns ju också, minns du?

ah, fast vi i vår klass höll på med caps istället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Jag var alltid först. [cool]

Haha mm brukade också tränga mig in där först. Sen blev jag den med nyckelknippan (ok inte till barn gamla nog att hoppa p styltor men ändå) tänk ett sådant kretslopp

Storchen84:

Fast hmm, du slängde visserligen in ett "kanske", som om du kanske skulle kunna bli sexuellt upphetsad av fina möbelsidor & dyl[bigsmile][wink][ops]

ja jag kanske blivit så exalterad någon gång!!


   
SvaraCitera
höna

såna där e ju roliga!!
och styltor!!

shitt kommer ihåg. eller styltor har jag ju hemma fortfarande, brukar gå runt kvarteret med dom för har fortfarande stylt-skills!

/barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

ah, fast vi i vår klass höll på med caps istället!

Vad är det för göteborgiskt trams?

höna:

shitt kommer ihåg. eller styltor har jag ju hemma fortfarande, brukar gå runt kvarteret med dom för har fortfarande stylt-skills!

åh har alltid velat kunna gå på sådana! kanske för att jag är lite kort i rocken annars


   
SvaraCitera
höna

isola:

åh har alltid velat kunna gå på sådana! kanske för att jag är lite kort i rocken annars

är inte heller speciellt lång så man känner sig liksom... cool[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad är det för göteborgiskt trams?

Samma sak, fast tror caps var större : <


   
SvaraCitera

Var för dålig på att hålla balansen, alt för tjock för sånna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja jag kanske blivit så exalterad någon gång!!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig använt en sådan, trodde ej de existerade i sverige


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade aldrig en sån, tror inte någon jag kände hade det heller[sad] synd för det verkar rolit.

när jag var liten hade alla bara sånnahär:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

har aldrig använt en sådan, trodde ej de existerade i sverige

Nu när du nämner det kom jag att tänka på att jag aldrig sett sådana där eller hört någon prata om dom.

Nintendos BFF:

när jag var liten hade alla bara sånnahär:

Samma här. Dessutom verkar dom fortfarande vara relativt vanliga, även om dom var mycket mer vanliga för x antal år sedan.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

när jag var liten hade alla bara sånnahär:

åå ja

ville ha en men fick inte för mina föräldrar sa att dom var farliga


   
SvaraCitera