Aviseringar
Rensa alla

Roligaste mötet med polisen ??


Ämnesstartare

Hehe nu undrar jag vad erat roligaste möte med polisen har varit :P..

Mitt va nog när jag och 3 kompisar till satt utanför folkets hus där vi bor typ 100 meter ifrån där jag bor. när vi hadde suttit där i 1 timme så kommer 1 polis bil och 2 poliser kliver ut dom kommer fram till oss och frågar vad vi gör och vilka av oss som hadde moppe där. efter en stund börgar en av poliserna titta på min moped och frågar vart jag köpt den och så och jag svarar på allt tills han ser att ram-nr'et va borta på den och så börgan han bli mistänksam om den va stulen eller trimmad, men han slutade fråga om det när han såg att jag inte hadde nått baklyse eller framlyse men jag sa bara att jag va ute och täst körde och fick soppa torsk och gick med moppen till mina kompisar, men helt plötsligt ser en av poliserna en stor pöl under min moppe alltså ensin som har läkt ur min reserv flaska som jag har under limpan 😛
så börgar en av dom och frågar om jag har trimmat moppen och jag svarade bara att jag inte vet vad det är för cylle eller nått på den.
men nu till det roliga hehe när polisen börgar sticka så sätter jag mig på moppen tar fram flaskan med bensin och kickar igång moppen och sticker förbi polisen och dom gasar på som satan 😛 så jag svänger inn på våran går och tur som jag hadde så stog grinden till industriområdet presis öppen så moppen gick inn så jag körde inn och polisen stannade utanför och väntade på mig 😛 men jag tog en bakväg ut och fuckade åt dom sedan såg jag dom inte mera xD


   
Citera
Ämnesstartare

Försök ha ett kortare möte nästa gång så man orkar läsa[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är dålig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej jobbar själv som konstapel och har gjort det i snart tre år och jag äter sådana som dig till frukost

ser fram emot vårt framtida Möte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad coolt det där måste vara om man är 15 år[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina möten med dem har alltid slutat på Hinseberg [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

mina möten med dem har alltid slutat på Hinseberg [sad]

Där har min syrra jobbat. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ, en gång tänkte jag att det skulle vara roligt att ringa 112 och säga att det var ett inbrott hos mig. Så det gjorde jag.

När polisen kom så ville jag inte öppna :S Så stod dom där ute och fortsatte tjata, så tillslut blev jag sur och släppte in dom, sen gick jag ner till "källaren" och hämtade min motorsåg, så sågade jag poliserna i småbitar.

Sen tänkte jag att "så här kan det inte se ut". Så jag begravde likdelarna i trädgården.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Där har min syrra jobbat.[smile]

Hatade plitarna[cool][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Typ, en gång tänkte jag att det skulle vara roligt att ringa 112 och säga att det var ett inbrott hos mig. Så det gjorde jag.

När polisen kom så ville jag inte öppna :S

Här var jag sjukt sur och hatade dig

Kablash__:

å stod dom där ute och fortsatte tjata, så tillslut blev jag sur och släppte in dom, sen gick jag ner till "källaren" och hämtade min motorsåg, så sågade jag poliserna i småbitar.

Sen tänkte jag att "så här kan det inte se ut". Så jag begravde likdelarna i trädgården.

Här skrattade jag [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Här skrattade jag [bigsmile]

True story. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

True story.

mm precis [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har bara träffat på dem några gånger, då har de varit snälla oftast. de har skjutsat hem mig också. ja de är rätt snälla.


   
SvaraCitera

Prova lägga ner mer tid på att lära dig skriva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hatade plitarna[cool][wink]

[bigsmile]
Piltarna = vakterna?
Vet inte om min syrra jobbade som det dock.


   
SvaraCitera