Aviseringar
Rensa alla

roligaste youtubeklippet ever?


Ämnesstartare

hittade dethär klippet på youtube aldeles nyss

HAHAHA SÅ KUL


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

eh jah tror inte att någon inte har sett den.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

eh jah tror inte att någon inte har sett den.

duh[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den är ju tråkigast ever vafan, blir sur när den visas till höger varenda gång man går in på utube

x_marty:

han är så söt <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The one and only - originalet.

[love]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Day[9]

"ID RATHER GET HIT BY A BUS OF AIDS THAN HAVE MY HATCH BLOCKED BY A PYLON!"

Roligare. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YOUR PENIS IS FULL OF SHIT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Storchen84: Day[9]"ID RATHER GET HIT BY A BUS OF AIDS THAN HAVE MY HATCH BLOCKED BY A PYLON!"

hahahaahahahahahahha eller "That's like firing a slingshot at a camels head so he freaks out and breaks his back open and the water spills out and gushes into a pot operated by a flamingo that drop-kicks it onto the stove so you can make tea." eller "Now with a missile-turret, a raven and an EMP, that's triple detection action. He can spot a burrowed dark templar under a mothership - with that triple detection action."[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

b

de verkar ju rädda [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

hahahaahahahahahahha

Jag måste dock erkänna att jag inte tycker Day9 är så hysteriskt kul längre då jag såg på Dailyn varje dag sen första avsnittet till avsnitt 200, man blir rätt immun efter ett tag [sad]

Edit: Har även slutat se på det helt då jag inte får något från det i stort sett längre då jag ändå kan allt han pratar om numera [sad] Det är inte lätt att vara masters asså...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

man blir rätt immun efter ett tag

Sånt kommer o går. har tillfälligt slutat kolla, men han kan fortfarande vara rolig. Exempelvis skrattar jag fortfarande av skrattklippet jag länkade. Behöver jag ens säga att jag föll ur stolen 2 ggr första gången jag såg den dailyn?[blush]Fattar inte att han inte gjorde det[confused][bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Behöver jag ens säga att jag föll ur stolen 2 ggr första gången jag såg den dailyn?Fattar inte att han inte gjorde det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna tråden handlar nu om roliga Starcraftklipp:

Tråd kapad.


   
SvaraCitera