Aviseringar
Rensa alla

Rolla? 🙂


Ämnesstartare

Hej, jag vet inte om någon rollar här , men men.
Viste inte heller vad det skulle va ngn stans >.<
men det blev ju text och berättelser 😛

JUPP! 😀 Några som vill rolla!? 😀
Hade tänkt att vi kunde rolla Inuyasha eller Ranma!1/2 (om någon har läst dom) annars blir det la ngt vi kmr överäns om! 😉 SNÄLLA NÅGON SOM VIL ROLLA?[y]


   
Citera
Ämnesetiketter

Öh.

Jaha, rollspela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa 😛 vara med?


   
SvaraCitera

osten:

vara med?

Har inte läst den litteratur du nämner. Går det bra att rolla något annat, typ Processen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte vad det är :S


   
SvaraCitera

jag läser mycket manga och ser mycket anime i typ 4-5år men jag har aldrig rollspelat [shake] hur gör man det? låsas man typ att man är något man inte är? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

hur gör man det?

Hon öppnade dörren och frös till när hon såg vem det var. Vad gjorde han här, han hade inte sagt något? Men frågorna kunde hon ta senare, och hon hoppade upp i hans famn och kramade honom hårt.

Mr.X kollade på flickan i dörröppningen, hon hade inte förändrats någonting under de tre år de inte hade kommunicerat mer än på brev.

osv [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså 🙂 man börjar med att hitta på en handling 🙂 typ ex. handlar om 5 st, 2tjejer och 3 killar som ex. dom lever i japan, vill starta ett band, flyttar hemifrån när dom är 17-18 osv. 🙂

sen gör man MALLAR det är den som STARTADE rollet som gör mappar till varje rollare som ska vara med i rollet. dom som ska va med fyller i det och sen startar man 🙂 typ som i en bok skriver man då, och gör * or när man pratar osv!! 😀

ex. på en mall

Namn:
Ålder:
Kön:
Bor:
Familj:
Instrument:
Utseende:
Personlighet:

som ex 😀 typ >.<`

snälla va med ngn 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osten:

gör * or när man pratar

Varför inte bara "" när man pratar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså kan ju vara vilket som 😛


   
SvaraCitera

hoppades det handlade om att måla med roller

är nu: besviken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag. Är med [bigsmile]


   
SvaraCitera