Aviseringar
Rensa alla

Rollercoaster Tycoon


Ämnesstartare

Jag har precis lärt mig spela spelet, och det har gått bra hittills. Men jag har tagit upp all plats med attraktioner nu, jag har för mig att man kan köpa mer mark, någon som vet om det går, och hur i så fall?

Tack[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har aldrig fattat det roliga med det där spelet. Allt går ju i konkurs i alla fall sen när alla djur äter upp människorna[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Har aldrig fattat det roliga med det där spelet. Allt går ju i konkurs i alla fall sen när alla djur äter upp människorna

Finns inga djur där :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gråtande_själ:

Finns inga djur där :s

Undrar vad jag spelade :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Undrar vad jag spelade :s

Undrar jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Undrar vad jag spelade :s

gråtande_själ:

Undrar jag med.

Zoo Tycoon så klart[cool]

F ö gårdet väl typ ut på att hitta på innovativa sätt att mörda sina besökare på, eller?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

F ö gårdet väl typ ut på att hitta på innovativa sätt att mörda sina besökare på, eller?[tard]

ja eller det är det roligaste att klippa bort bitar av attraktionerna så att fårskallarna dör eller stänga in dom i små utrymmen så att de får panik
[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

ja eller det är det roligaste att klippa bort bitar av attraktionerna så att fårskallarna dör eller stänga in dom i små utrymmen så att de får panik

Jag snackar om gamla Zoo Tycoon nu[no-no]

Spelet med människoätande torsk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

ja eller det är det roligaste att klippa bort bitar av attraktionerna så att fårskallarna dör eller stänga in dom i små utrymmen så att de får panik

Öka speeden på uppskjutet så att dom launchas iväg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Jag snackar om gamla Zoo Tycoon nu[no-no]

Spelet med människoätande torsk.

;s

Mawns:

Öka speeden på uppskjutet så att dom launchas iväg

har aldrig gjort:$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Zoo Tycoon så klart

Ah. Men hade man inte åkattraktioner på den också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar detta spelet ganska mycket. Har 2an med båda expansions som jag laddade ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla i infot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

;s

Coolt att ha Carlos som avatar[cool] The last of the famous international playboys av Morrisey tror jag handlar om honom.

Harpyja:

Ah. Men hade man inte åkattraktioner på den också?

Jo, jag tror att det fanns ngn enstaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Coolt att ha Carlos som avatar[cool] The last of the famous international playboys av Morrisey tror jag handlar om honom.

han var ju en internationell playboy och en hero imprisoned så ja;@

ska spela den singeln om jag hittar cpsaken till min lpspelare för att hedra honom.


   
SvaraCitera